Juli bebis 2012
Grattis Feah till er lille son!!
Enilorac, lycka till för nu är det på gång!!
Grattis Feah till er lille son!!
Enilorac, lycka till för nu är det på gång!!
Har de senaste dagarna samlat på mig vätska i höger fot/ben och hand/arm mycket obekvämt! Men BM säger att det inte är någon fara utan kan bli så beroende hur bebisen ligger.
Har även svårt att finna vilsamma sitt- och liggställningar, det ryggen och höften gillar, gillar inte livmodern o kontrar med sammadragningar men det är väl så här mot slutet...
Jag har nu 11 dagar kvar till BF...undrar när hon kommer... hoppas hon väntar till Juli i alla fall
Försöker finna på namn till tösen men ännu har inget varit helt rätt...
Kämpa på LitenR, gissar att du är på förlossningen nu, kanske har du redan lite på utsidan
Wikstrom, välkommen till tråden. Inte gör det något att du kommer sent in, den kommer nog vara "befolkad" ett bra tag till!
EllaBella, kul du tittar in! Hur går det med amningen, har du mycket ont? Hur läker kroppen?
Grattis LitenR till gossen!!!
Miss Murrig hur länge tänkte du vara borta?? Det var en hiskelig packning!
Själv tänkte jag väl ta med underkläder o hygienartiklar samt åka-hem-kläder för mig o lillan.
Ska prova köpa hem å äta vattenmelon, har inte provat det. Annars hjälper Novalucol hyfsat bra tycker jag.
Skorpan; jag har oxå lite mindre SF-mått som du de senaste veckorna. Men som det oxå skrivits här lite tidigare så är det ett ganska trubbigt mått o det viktigaste är ju att det ökar.
Jag var till BM idag, 38+6, 8dagar kvar:
BT 105/70 (ser en hel del stjärnor...)
SF 35
Lillan fortfarande rörlig
Igår försökte jag känna tappen men kunde inte ens hitta den... Tror dock att jag kände barnets huvud (inte direkt på hennes hud). Frågade BM om det var möjligt o det var det absolut sa hon man kan känna den vid sidan om tappen eller så är tappen utplånad...så jag kände det genom hud/hinnor.
Vaknade vid 04.30 av molvärk o blev nervös att det var på gång men det gick över. Känner mig jättenervös för hur det kommer att starta o verkar vara den enda här som gärna ser att hon stannar åtminstone tiden ut... Men så trött jag blir av allt oroande o dålig/lite sömn!
Grattis Tundra!!
Det gick väldigt fort! Vad olika snabba förlossningar kan upplevas, jag tyckte min var hemsk!!
Grattis Enilorac!! Efter lång väntan kom han
Nu verkar slemproppen börja lösa upp sig... Har haft slemmiga beiga flytningar idag. Blir nervös!! Har ju 7 dagar till BF. Men slemproppen kan ju gå länge innan födsel så det hoppas jag på.
Känner mig sååå trött ikväll. Skulle bara göra lite rabarbersaft o syréndricka idag men så gick en bisvärm från mina kupor o så blev det en massa merjobb där. Så nu håller min rygg på att gå av känns det som :-/