Juli bebis 2012
Det går inte lättare att massera samtidigt som du ammar, så kanske trycket lättar lite?! Eller lägg en vetekudde på först en stund och massera sedan så kanske det har domnat lite??
Det går inte lättare att massera samtidigt som du ammar, så kanske trycket lättar lite?! Eller lägg en vetekudde på först en stund och massera sedan så kanske det har domnat lite??
Vi beställde dopkorten på vistaprint och jag betalade typ 130 kr för 20 kort + kuvert! Iofs är jag kund där sedan tidigare och hade lite erbjudanden!
Trolla: jag kom inte ihåg, men prova inbjudningskort.. Vi valde ett avlångt kort med ett foto av M och text vid sidan. Blå bakgrund. Det var ett färdigt koncept, på dop!
Hoppas du hittar trolla! Annars kan jag se om jag hittar igen och kan länka sida till dig!
Vet inte om det är mindre på mobilen, men kolla datorn också och se vad du kan hitta, trolla!
Vår trollunge somnade vid halv sju och han brukar då bara ta en powernap.. Men det ser ut som om han sover för natten..hoppas att han sover inatt också! Så han inte tänker att det är morgon vid 3 inatt!! :)
Skönt att det släppte för dig f.sandra! Jag sover alltid med bar överkropp för jag tänker att det kan spruta fritt då! Haha! :)
Nattsärk!! Haha, det var roligt! :) men förstår precis!
M vaknade precis så nu blir det badning för hans del! Han har ganska mycket hår, långt uppe på huvudet och fått skorv.. BM sa att vi skulle prova olja men det är svårt med allt hår, någon som har idéer på annat?!
Skuttare, tack för tipset! :) ska testa det!
Här hemma har mannen återbildats till en liten pojke och är helt överlycklig för att transformers går på tv! :) så Lilleman å jag kryper nog upp i sängen å myser!
Jag sover naken och läcker som en kran! Sover på plastad frotté och badlakan och tvättar påslakanet ofta.. Men tycker det är värt det! Dem rekommenderade mig det för att minska risken för sår på bröstvårtorna och efter det så har det bara blivit en vana.. Vet eg inte varför jag fortsätter! :)
Hmm, jag hade nog flyttat.. Hade inte personligen klart av att bo så trångt! Men det är ju jag! Tänker att 2,5 år är ändå vääldigt långt tid att bo så trångt! Tänk när Lilleman börjar röra sig lite mer..
Nu blir det spädbarnmasage på BVC!
Hera78: jag väcker inte M, tänker att han måste hitta sin dygnsrytm själv.. Tror att dem löser det själva! Vi vuxna är ju olika trötta olika dagar, så det är dem säkert också!
Idag var vi på massage, herregud säger jag! Det var super mysigt, så jag ska försöka göra det här hemma! M var lugn i kanske 5 minuter sedan började han kissa å bakas om vart annat resten av dem 45 minuterna.. 5 rejäla lass..Bebisarna ligger ju nakna så ni kan ju tänka er.. Haha! :) men han var så nöjd sen så, den lille skitungen! ð???
Kissa och bajsa ska det stå! :)