Juli bebis 2012
Jag har köpt ett läderhalsband med en silverbricka m melvins namn och födelsedatum ingraverat!
Jag har köpt ett läderhalsband med en silverbricka m melvins namn och födelsedatum ingraverat!
Här har vi en kille som somnar på kvällarna men vaknar sedan med "dödsskrik" 3-5 ggr mellan kl 21-23, han öppnar inte ögonen och det går knappt att trösta honom,. Drömmer han? Någon som har erfarenhet av detta?! Tycker så synd om honom!
Härligt! Men nu blev jag nyfiken! Vi lchf, vad jag har förstått, så ökar man fettet och tar bort kolhydraterna! Får di i dig tillräckligt med fett om du utesluter det också? Känns inte som om man får i sig tillräckligt då.. Bara en liten fundering..
Te m smör i?! Haha! Resten lät helt normalt, men detta! Haha!
Kan förstå att folk rynkar på näsan! ;)
Och som sagt tillsammans med kolhydrater är det nog inte en sån bra kombo!
Sitter och pyssla med julkort/tackkort till alla som har gratulerat Melvin när han föddes!
Skuttare: vilket minne du har, ja Melvin är också född den 29 juli! Visst är de hemskt att höra! Usch, det gör ont i hjärtat! Hoppas det blir bättre snart! Melvin har sovit dåligt i natt så jag hoppas på en bättre natt inatt! :)
Vicki123: din bebis väger några kilo och din kropp är inte tillbaka! Musklerna är troligen inte lika starka som innan och sedan märker jag iaf på mig själv att hållningen inte är den bästa när man bär! Börja med att göra lite stabilitetsträning för rygg o mage! Och tänk på hållningen när du bär!
Usch, påminna mig om att inte prova lök på vääldigt länge! Har en liten stackars kille med ont i magen! Har ont och är ledsen. Uppe i 6:e bajsblöjan och 3:dje klädparet sedan lunch.. :( stackare!
Lycka till idag, det kommet att gå bra ska du se!
Lycka till trolla! Du ska se att allt kommer att gå kanon! :) hoppas att dem hittar något så flickan blir av med smärtan!
Vi fick också råden om rån och gluten! Men bara det sker under tiden man ammar! Jag tänker amma ett bra tag till så här väntar vi till 6 månader med allt! Han kommer även då få skydd av amningen!