Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Lille Melvin är sjuk, snorig och febrig! Har varit orolig hela dagen och mammasjuk! Stackarn. Jag smittade honom och det gör ont i hjärtat.. Hoppas det släpper snabbt!

Vi kommer nog önska oss användbara presenter i julklapp, typ gåstol, hoppgunga.. Köper nog bara något litet i julklapp bara för att det är roligt och sätter in en slant på sparkontot ist! Han kommer bara vara 4 månader och det känns onödigt att löpa en massa när han inte är medveten om det ändå!

• grahnkotten

Melvin har sovit i stort sätt hela dagen, har bara vaknat och ätit.. Men verkar vara lite piggare nu ikväll, inte lika slö och tempen har sjunkit! Så hoppas att han är bättre imorgon! Det är så tråkigt när dem små liven är sjuka, gör ont i hjärtat när man vet att man har smittat dem... Men men, man kan hoppas att immunförsvaret blir bättre Efter detta!

• grahnkotten

Vad skönt för dig! :) det är inte så att du och godingen stör varandra på natten? En kompis t mig hade samma problem och dem fick råder att han skulle sova i eget rum..efter det blev det bättre!

• grahnkotten

Melvin använder också libero och får bajs på ryggen, men det händer oftast om han sitter i babysittern eller är i sjalen.. Tänker att bajset trycks upp då..

• grahnkotten

Kämpa på alla som vill ner i vikt! Muskler väger mer än fett, men fortsätt att bygga muskler för muskler bränner fett! :) mät dig istället!

• grahnkotten

Här hemma har vi en kille som trycker ner sina små fingrar liiite för långt ner i halsen, vilket resulterar i att han klöker sig själv! Han blir naturligtvis jätte ledsen, men förstår inte vad som hände och trycker ner fingrarna igen! Och så fortsätter det..! :)

• grahnkotten

M sover också bäst på mig, jag började att lägga mig i sängen med honom och med honom vid min sida, mage mot mage! Och det fungerade för oss. Jag låg kvar tills han somnade och sedan smög jag ut! Sedan sover M bättre om han har en handduk över ansiktet! Ser livsfarligt ut, men det är det enda som fungerar! :)

• grahnkotten

Momster! Men vad skönt att ni äntligen kom till rätt person! Helt galet att man ska behöva känna att man ska stå på sig! Skönt att äntligen få det bekräftat och att ni får hjälp!!

• grahnkotten

Jag fick KS så sexet var igång efter 2 veckor, men kan väl säga att det inte var super skönt i början! Men nu känns det som innan!

Sajo: vilka sötnosar! :)

Idag är det kladdkakansdag och det måste firas! ;) på lördag är det dop, så måste börja dona idag!

Svar på tråden Juli bebis 2012