Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Jag har också bytt ut liggdelen, för att den var för liten..Melvin ligger oftast i plant läge! Men ibland får han sitta en stund! Mest för att han är nyfiken och annars hade han velat vara i min famn för att få se allt! Brukar märka när han blir för trött och det är nog med intryck!

• grahnkotten

Håller tummarna att det går bra på rtg imon trolla! Hoppas ni får lite svar på vad det kan vara! :)

• grahnkotten

Foglossning kan ta upp till 1 år tyvärr, ibland längre om det var riktigt illa under grav..
    Plankan är kanon, om man gör rätt! Rek att göra den på knäna först så man får in tekniken!

• grahnkotten

Jwall, jag är också ständigt hungrig! Men det går åt 500 extra kalorier när man ammar.. Så man får säkert o sig lite för lite ibland! Eller har ökat på intaget så kroppen vill ha mer! ;)

Vi har också varit ute i kylan idag! Full mundering i vagnen! Men det är svårt att skydda ansikte p näsa, några tips?

• grahnkotten

Melvin vägde 7235 gr å var 64,6 cm lång! Tyckte hon kunde runda av längden men det var viktigt att det var exakt! :)

Idag har vi en tung dag! Lilleman har inte sovit mycket inatt och jag hat blivit sjuk under natten! Puh! Dunderförkylning och huvudvärk fr helvetet! Melvin som annars brukar sova mycket har inte sovit i natt eller nu på fm.. Han känner säkert på sig att det inte är som vanligt! Det kommer inte helt passade, ska köra upp t Sthlm på kurs imorgon! Och Martin ska vara pappaledig i 2 dagar! Hoppas hoppas jag blir frisk snart och att jag inte smittar lille Melvin!

• grahnkotten

Håller tummarna för er trolla! Men förstå din oro, vilken tur att ni stod på er!

Nu ska vi snart sätta oss i bilen mot Sthlm! Spännande med tanke på vad dem säger på nyheterna! Hoppas att vägarna blir bättre under dagen! Vi har fyllt bilen m filtar o varma kläder och mat så vi klarar oss om vi får stå stilla!

• grahnkotten

Tack alla! Det gick relativt bra att köra! Roligt halt så var nära att köra in i räckorna några gånger, läskigt! Men sakta och säkert kom vi framåt! Det tåg 7 h istället för 4, men vi kom fram! Nu har jag avklarat första dagen på kursen och Lilleman har klarat det bra m pappa! Vägrade ersättning men bröstmjölk på flaska funkar bättre! Så nu är det bara att pumpa så det räcker tills imon!

• grahnkotten

Vi ger honom nappen, snutten över huvudet och sedan somnar han på min arm i vår säng mage mot mage! Sedan flyttar jag över honom till spjälsängen när han har somnat djupt! Det har fungerat bra! Eller så vagga jag honom till sömns i famnen!

• grahnkotten

Förstår att du inte orkar mer! Skönt att dubbeldagar finns och att du får lite avlastning! Försök att vila nu!

• grahnkotten

Jag tror inte att det är några problem, beroende på hur varm och tät snuttisen! Jag brukar lägga den över ögonen och låta det vara fritt för näsa/mun... Då sover han gott, men får somna med den över hela ansiktet och sedan flyttar jag den när han har somnat!

Svar på tråden Juli bebis 2012