Juli bebis 2012
Grattis EllaBella!:)
Grattis EllaBella!:)
Anjiali: Vi använder stl 62. Bodysarna (svengelska haha) börjar bli lite små. Matteo blev sju veckor i tisdags.
Enilorac81: Matteo har haft torsk i säkert tre veckor. Vet du om det kan gå bort av sig själv? Bröstvårtorna har inte påverkats än iaf.
Idag har vi varit på babymassage. Det var jättemysigt även om Matteo var lite stel så här första gången. För att inte tala om min rygg efter en timme på golvet. Ajjjjj!!!! Måste börja träna den. Det var iaf kul att träffa åtta andra mammor som alla fått barn juni/juli.
Enilorac: Kanske ska testa vischyvatten innan det blir värre. Vill ju inte behöva ta penicillin. Matteo har på bakre delen av tungan.
FruSandra: åh vad jobbigt! Synd om mannen också!
Vi äter tillsammans. Matteo accepterar att sitta i babysittern ungefär så lång stund som det tar för oss att äta.
Jamtlandstaus: åh vad skönt att det gick bra och att det fick effekt direkt!:)
SessanM: kan vara att när hon är så hungrig ger hon sig inte tid att vänta på utdrivningsreflexen. De måste ju suga lite för att den ska dra igång. I flaskan kommer det ju direkt.
Jag har det som AKT83. Matteo kräker alltid. Man tar på honom fina kläder och så är de nerkräkta på en sekund. Och jag också för den delen. Ammar också om det har någon betydelse. Hans bröder var likadana.