Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

SaJo: Grattis till nattsömnen. Hoppas det håller i sig!:)

• Sladdis

Har heller inte gjort några knipövningar. Det har jag aldrig gjort. Kanske dags att börja!:/

• Sladdis

FruSandra: visste inte att man kunde få tillbaka foglossningen efter förlossningen. Fy vad jobbigt. Hoppas det går bort fort.

• Sladdis

Matteo har också något på G och han blir åtta veckor imorgon. Igårkväll och ikväll har varit hemska. Han äter hela kvällen och somnar inte förrän ca 00:30. Han har sovit dåligt på dagen också. Hoppas det bara är en tillväxtperiod och att den är över snart. Känner mig något trött. Imorgon ska vi på efterkontroll på MVC men som tur är är det inte förrän kl 13.

• Sladdis

Anjiali: så har Matteo också gjort den sista tiden. Ibland går jag ut och sover på soffan. Jag ska dra ner på mjölken tänkte jag.

• Sladdis

Anjiali: ger Minifom även på natten. Det är väldigt olika hur känsliga barnens magar är. Matteo reagerar på allt så jag måste hela tiden tänka på vad jag äter.

• Sladdis

Anjiali: Ursäkta att jag lägger mig i när du frågade någon annan men jag ger 20 droppar Minifom. Det var inte förrän vi började göra det som vi såg resultat. Dessutom använder vi Semperdroppar.

Svar på tråden Juli bebis 2012