Juli bebis 2012
Anjiali: Det går att kombinera. Det gör man ju ändå sen när man börjar ge mat. Man byter ju ut ett mål i taget och ammar resten.
Anjiali: Det går att kombinera. Det gör man ju ändå sen när man börjar ge mat. Man byter ju ut ett mål i taget och ammar resten.
SaJo och Anjiali: Vad avis jag är!! Sådant finns inte här så jag får hålla mig till promenader och att göra plankan hemma.
Jag började på Viktväktarna för två veckor sen i alla fall och har gått ner 2,4 kg på den tiden. Även om det är för lite för att synas så känns det att byxorna sitter lite lösare och det motiverar till att fortsätta.
SaJo: Jag kan inte komma iväg hemifrån nu när jag ammar. Matteo äter jätteofta på dagen. Ibland kan han vilja äta igen efter 20 min och då gäller det att man är hemma. Man kan ju pumpa och lämna till pappan men jag har ingen pump och vet inte om Matteo skulle tagit flaska.
Suck, Matteo är hur pigg som helst. Han somnade kl åtta och jag anade ugglor i mossen för han brukar aldrig somna så tidigt. Mycket riktigt så vaknade han efter en timme och här sitter vi fortfarande. Gissar att det blir en sån kväll då han somnar mellan ett och två. Just nu sitter han i babysittern och pratar och ler till lampan. Haha han ser för go ut. Tur det så man står ut. Gäsp!!!
Anjiali: håller tummarna för att det var penicillinet och att du får härliga sovnätter framöver.
JWall: jag tror Matteo var ca sex veckor när han började sova över första målet. Han sover 4-5 timmar första omgången nu.
Lycka till SaJo.
Heja SaJo!
Anjiali: ammar inte gärnet på kvällen för då kräker han bara upp det men han vill själv äta oftare på kvällen. Fast det har han alltid gjort. Det här med att han sover 4-5 timmar första passet kom bara helt plötsligt från en natt till nästa.
Åh, vad härligt med de där leendena!
Amningen hjälper inte till här heller och har inte gjort det vid de två tidigare amningarna heller. Det var därför jag skrev in mig på Viktväktarna för två veckor sen.