Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Här har vi haft en pissnatt! Matteo somnade inte förrän 23:30. Sen vaknade han 02:30 och knorrade när han skulle sova och kom inte till ro förrän kl 4. Sen vaknade han kl 6 och tyckte det var morgon. Suck! Nu har han precis somnat så jag får väl försöka sova lite till. Hoppas han sover fem timmar. Haha.

Jag tycker också lite illa om dig HannaVirrpanna. Hehe.

Hoppas du hinner sova lite Anjiali.

Cattiwik: hur gick det för dig inatt med tanke på att dottern sov hela dagen?

• Sladdis

FruSandra: Naw vad gó han är lille Vilgot! Finns inget bättre än när se små ler mot en.

• Sladdis

Grahnkotten: jag ger också båda dropparna samtidigt. De fyller ju olika funktioner.

HannaVirrpanna: Jag köpte renässans näsdroppar när Matteo var täppt. Det är bara koksaltlösning.

• Sladdis

Emmizen: Matteo blir två mån imorgon och han är ungefär likadan. Är vaken hela kvällen och sommar inte förrän till midnatt och har svårare att komma till ro vid amningarna. Hoppas det blir bättre snart för jag är ingen kvällsmänniska.

• Sladdis

Emmizen: Nej, min är inte tillbaka. Helammar så då brukar det ta längre tid. Med de båda andra har mensen kommit tillbaka när de varit ca sex månader då jag börjat byta ut ett mål.

• Sladdis

För oss känns det också tidigt. Matteo är väldigt stark i nacken men han reser sig inte på armarna och det ska väl till för att de ska komma runt.

• Sladdis

Millifjor: Även det är tidigt för oss. Matteo står också på benen men han blir ju nio veckor på tisdag. Tycker absolut att du ska vara stolt!

• Sladdis

HannaVirrpanna: Det har jag gjort sen Matteo var 2,5 vecka. Fast jag fick ju kejsarsnitt och det är ju annorlunda. Jag blev ju inte misshandlad invärtes genom en förlossning.

• Sladdis

Jag är uppe men Matteo sover fortfarande!!!??? Snälla låt detta bli en ny rutin. Han sov 23-04 sen åt han och somnade 04:30 och sover fortfarande. Detta skulle jag kunna leva med.

Svar på tråden Juli bebis 2012