Juli bebis 2012
Det är mycket bättre idag
. Jobbade på som en toka igår. Hade tur och fick vänt det. Vet hur djävligt det kan vara då jag hade det med mellan tjejen för sex år sedan men då i flera dagar och med hög feber.
Det är mycket bättre idag
. Jobbade på som en toka igår. Hade tur och fick vänt det. Vet hur djävligt det kan vara då jag hade det med mellan tjejen för sex år sedan men då i flera dagar och med hög feber.
Också haft en jobbig natt med bråkig bebismage. Dumt att jag får besök nu på fm så det blir svårt att vila :-/ , sen kommer mannen sent.
Blir lite frustrerad att jag inte kan lägga ner henne utan att hon vaknar och blir ledsen.
Gör vardagen komplicerad och ryggen öm.
Ni som har gasiga bebisar. Tar ni upp och rapar på natten ??? Kanske borde göra det :0 !!! Är bara så rädd att hon inte somnar om sen
Sajo: stod inför samma dilemma idag på morgonen. Bebis i bilstol och spöregn. Hade inget paraply med mig. Hur gör man ???
Med de andra barnen hade vi ingen bil då vi bodde i stan och åkte spårvagn. Lite dålig på det här med hur man gör med bilstol
Sajo: bor inte i Gbg längre utan bor fem mil utanför på landet
.
Har också hört att om man ammar så kan bebis inte bli förstoppad.
Ersättning vet jag inget om.
Sajo: inte bollebygd utan Kinna utanför Borås
.
Det fick bli här när vi letade hus. Mannen jobbar fortfarande i stan.
Mitt avslag är nog nästan borta. Har pytte lite bruna flytningar, ingen blödning på länge.
Skulle ni våga bada badkar ???
Sajo: pendlar du mellan Kinna och Gbg ?? Fattar inte :-/... Skyller på lite sömn och amning.
Skulle handla nu på em, har ca 300 m till affären och har glömt totalt vad jag ska ha när jag kommer fram :0. Fick stå bland bröden och fundera jätte länge.
Svar på din fråga Sajo så bor vi i Kinna nu, har bott i Göteborg. Min man pendlar till götet med buss och jag jobbar i Skene.
.
Aha :D är jäkligt trög i hjärnan och glömsk så in i vassen just nu, fick inte ihop vad du skrev. Men nu fattar jag :D hehe...
Busspendling kostar 1300/ månad så det är inte så farligt. Men tidsmässigt är det segt. Han går upp fyra på morgonen och hemma tidigast fem :-/... Det blir jag som sköter allt med barnen och planering.
Ååå längtar tills jag blir " livrädd" (skämt). Men vill också sova långpass. Hoppas så att Milea kommer må bättre efter söndag då antibiotikan är färdig. Hon ålar runt som en liten orm stackarn. Kam ju vara så att det inte är medicinen också :-/ men då får jag trösta mig med att vi tagit oss halvvägs till tre månader då det kanske blir bättre. Två timmar i stöten att sova är jobbigt i längden.