Juli bebis 2012
Ska ut i skogen och plocka svamp med lillan i bärsjal
. Undra hur det kommer gå ???
Är det några som redan börjat med storlek 62 ??? Provade första plagget idag, liiiite stort
.
Ska ut i skogen och plocka svamp med lillan i bärsjal
. Undra hur det kommer gå ???
Är det några som redan börjat med storlek 62 ??? Provade första plagget idag, liiiite stort
.
En massa svamp plockad och blåbär
nu blir det god middag och blåbärspaj som förmodligen kommer ätas i shift
. Lyckas ni äta tillsammans ?
Fru Sandra : stackars liten och stackars din man :-/.
Känns helt galet att redan vara inne på storlek 62 :-/. Å ena sidan vill jag inte att tiden ska gå så här fort. Sista barnet och vill bromsa tiden. Å andra sidan vill jag förbi magknips perioden.
Vi har inte lyckats äta en enda måltid ihop. Oftast äter jag med en hand medans lilla M suger på tutten. Så blir det även idag ser det ut som
.
Milea är rätt så mammig, men jag har lämnat henne för promenad ett par gånger på fm och handlat många gånger. Vi bor granne med affären
. På em/kväll går det inte med pappa.
Tycker inte att hennes navel är riktigt bra ännu
. Sista dagen på antibiotika imorgon. Den är inte ilsket röd men ej heller helt läkt. Får väll åka och visa upp den på måndag. Hoppas vi kan lokal behandla den istället för mer medicin. Nu är Milea ny duschad
. Vågar inte bada henne på grund av naveln. Men hon gillar duschen.
Tycker ni era små bebisar blir påverkade av att ni dricker kaffe ???
Jag har helt tappat kontrollen över snacks och socker
. Måste hitta motivation. Som det är nu sitter jag mest och gnäller över att jag inte får till träning och är tjock samtidigt som jag smäcker i mig massa mackor och godis.
Hur ska jag hitta motivation och ork ?
Gud så skönt Sajo !
Jag vill sova flera timmar i stöten utan matning.
Min lilla kräks inte heller, det har ingen av mina bebisar gjort.
Nu har jag gått med i en komma iform tråd. En tjej skrev att hon skulle köpa ett par nya snygga byxor att sträva efter att komma i. Det ska jag med
. Apsnygga ! Sen hänger jag dom framme (ev på kylskåpet
).
Sista dagen med antibiotika. Nu hoppas jag så in i bänken att det inte blir mera. Men vågar knappt tro det.
Juliannaeva: känner inte till det. Men var det inte någon här i tråden som pratade om det ?
Hannavirrpanna: bra jobbat. Sund takt på viktminskningen.
Knip :D
Sajo : vilket liten godbit
. Så fin !!!
Ikväll har det varit knöligt i magen på Milea. Men det är även sista dagen på antibiotikan. Hjälp mig hålla tummarna att det blir bra nu (naveln ser inte helt ok ut) ingen mera medicin och mindre magknip.