Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Sovit två timmar på soffan med bebis på magen

• anjiali

Värst är att orka med de andra barnen som är i konflikt mycket. Ryker också ihop med dem.

Gör det något om man ger minifom efter måltid ???

• anjiali

Sajo: ger du 10 droppar eller mer ?

Förlåt att jag totalt bombarderar tråden :-/

• anjiali

Sladdis : lägg dig i det är bara bra !!!

Lills: jag missar en del måltider men ska börja ge varje måltid. 10 stycken om jag ammar ofta.

• anjiali

Kvällen är här och lite smått Ågren över att nu börjas det :-/...

Min goda vän fick barn idag på morgonen. En pojke. 5040 g och 55 cm lång. Hihi. Vilken kille han är ju större än Milea som är sex veckor. Men det hade gått bra trots storlek.

• anjiali

Sladdis: håll ut ett tag. Det kommer mera mjölk om det är tillväxt . Nu väger man ju inte så ofta längre så det är svårare att veta.

Grahnkotten: så hade jag det också. Tillslut blev jag tok frustrerad. Man blir rätt trött efte ett dagspass av bärande och vyssjande för att sen avsluta kvällen så.
    Min man tog över och jag var beredd på gallskrik. Men det tog inte alls så långtid för honom innan hon somnade !!! Halleluja

Nu har hon sovit mellan halv nio och till nu 00.10. Klart bättre än igår.
    Får se hur resten av natten blir. Men mannen fick ledigt och går upp med de andra barnen.

• anjiali

Tekla 78: det där lät jobbigt tycker jag. Vet inte om jag skulle lyckas hålla Milea fastande i fyra timmar.
    Hoppas det går bra.

Natten har varit lite bättre. Vaken vid midnatt, klockan tre och klockan sex. Hon har somnat om hyfsat snabbt och magen har varit lite lugnare. Bara mellan midnatt och tre som det tjorvade lite. Men då badade hon också.
    Mannen går upp nu till de andra barnen

• anjiali

:D nej vi badade inte !!!! Ajfånen busar, vaknade skulle det ju vara.

Bajsar gör hon mest hela tiden. Går det få rabatt på libero blöjor om man är med i klubben??? Det gick med mina andra barn.

Svar på tråden Juli bebis 2012