Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-12-02 15:07:15 följande:
    Kom färg på pappret nu... Hjälp vad gör jag nu.?? Är vi v.10(9+3).....

Jag var 8+0 igår när jag fick blod på pappret. Det slutade under kvällen och enligt läkaren på gynaktuten är det ganska vanligt. Jag blev ju helhispig så jag fick gjort ett vul och fick då se hjärtat slå, men på MVC rådde de mig att avvakta. Enligt dem behövde jag inte kontakta gynakuten förrän det började rinna mer blod eller jag fick ordentliga smärtor.
    Lycka till, det ordnar sig säkert! 
  • Sladdis
    AnnA1985 skrev 2011-12-04 17:10:20 följande:
    15,45 idag blev jag faster! <3 Nu sitter jag och väntar på bild på lillskruttan :D Min bror hade fortfarande inte fått reda på vad hon vägde eller hur lång hon var.. lite konstigt tycker jag dock :p De hade fått klippa upp min svägerska. Förvärkarna hade börjat kl 22 igårkväll, och vid 14 idag satte krystvärkarna igång.. fyyyfaaaaan, jag vill inte ha ont så länge :p
    Grattis faster!Glad Stackars din svägerska!Förvånad
  • Sladdis
    AnnA1985 skrev 2011-12-05 21:55:42 följande:
    Va?! Ska man behöva kräkas när man föder också?! :S
    Har äntligen fått se bild på min brorsdotter... Jag började lipa för att hon va så otroligt söt. Och nästa vecka får jag mysa med lilla Amanda <3 

Åh så underbart! Härligt att gosa med brorsdottern innan din egen kommer. Vad kul att kusinerna blir nästan lika gamla. De kommer ju att ha jättenytta av varandra.Glad
  • Sladdis
    vädursflicka skrev 2011-12-06 10:14:47 följande:
    Ja jag får dessvärre hoppa ur denna tråden. Vid undersökningen idag visades ett fint litet foster, dock inget hjärta som slog. Så den lille verkar ha gett upp för ett par dagar sen. Känns så ledsamt då hjärtat pickade så fint för två veckor sen :(

Har inga blödningar just nu och inte heller ont, men nu är det bara att gå och vänta på det och att allt ska "komma ut"...hoppas väl framförallt att kroppen tar hand om allt själv så man slipper vidta åtgärder.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och gråta och försöka landa lite. Lycka till alla ni andra, har varit trevligt att följas åt så här långt. 
    Nej, vad hemskt! Många styrkekramar till dig!!!
  • Sladdis
    moncen80 skrev 2011-12-06 16:58:13 följande:
    Nu har man fått ett illamående som heter duga, haft två hvettes dagar.  har  provat alla tips på vad man kan gjöra för att få det att bli bättre men inget funkar. hur ,mår ni andra då

Utan Lergigan Comp hade jag legat och spytt hela dagen. Nu kan jag jobba som vanligt. Jag mår fortarande illa hela tiden, men jag slipper spy.
  • Sladdis
    Angeliic skrev 2011-12-07 09:46:21 följande:
    Ingen mer som börjat få lite mage? Satt och jämförde dagens bild från första graviditeten - magen är ungefär lika stor som när jag var i vecka 14 haha! (var dock inte alls stor i början)

Skulle vara kul att se lite magar i bildtråden  
    Jag har mage. Började med mammabyxor för två veckor sen.Förvånad Ok, jag vet att livmodern är som en apelsin och att det inte är orsaken till babybulan. Min BM sa dock att på många gravida sväller tarmarna. Det gör ju att magen ser stor ut i förväg. Ganska mysigt tycker jag!Solig
  • Sladdis

Att äta tycker jag lättar illamåendet en aning. Så jag har gått upp 2kg. Och jag som verkligen inte behövde gå upp något.Obestämd

• Sladdis
    Älskadelillaliv skrev 2011-12-09 09:15:03 följande:
    Hej. Hoppar ur denna tråd då jag fick missfall igår i vecka 10. Lycka till alla kram
    Nej, vad tråkigt! Många styrkekramar till dig!!!
Svar på tråden Juli bebis 2012