Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Angeliic skrev 2011-12-09 09:44:18 följande:
    Har fått migrän - igen. Hatar hatar hatar detta! Sen har mvc så otroligt dumma telefontider så missade det såklart. Har ju fullt upp med en liten också så när jag väl hade tid att ringa så var deras telefontid slut. Skrikandes Andra migränanfallet nu på samma vecka. Skulle vilja komma in tidigare så de kan kolla upp mitt järnvärde. Nu får jag vackert vänta tills iallafall på måndag innan jag kan ringa. 

Ursäkta mitt gnällinlägg haha, men blir såååå frustrerad på att jämt ha huvudvärk!  
    Gnäll på! Det låter fruktansvärt!!!
  • Sladdis
    Jamtlandstaus skrev 2011-12-10 15:48:45 följande:
    En liten blödning med färskt blod i kombination med som mensvärk känns inte roligt! Känns olycksbådande!
    Det hade jag med när jag var i v 7+6. Gjorde vul men allt var ok. De sa att det var ganska vanligt med blödningar i början. Speciellt vid den tiden du skulle haft mens om du inte varit gravid. Hoppas det inte blir något mer av blödningen för dig!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Sladdis
    Johanna8206 skrev 2011-12-11 10:11:54 följande:
    jamtlandstaus: Känns skönt att veta att det är fler än jag som mått bra! Man blir gärna lite orolig när man läser att "alla andra" har mått illa sen vecka 5 Vi får nog helt enkelt bara vara väldigt tacksamma för att vi mått så pass bra
    Lyllosar!!!Flört
  • Sladdis
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-12-11 16:10:29 följande:
    Då kom det lite blod imorse. Igen. Inte så att det rinner men ändå. Blir ju orolig. Och så är man inte hemma utan i London.
    Tänker begära ett vul så fort vi kommer hem. Orolig..

Usch då. Styrkekramar! Hoppas det inte är något!
  • Sladdis
    SommarDahlia skrev 2011-12-14 15:28:29 följande:
    Jag trodde jag hade börjat må bättre men så var det inte...
    Nu har jag testat hur det är att spy oxå... Fy fan vad jag är trött på det här!
    Går inte det här vägen så blir det inga fler barn för det här gör jag bara inte om!
    Önskar inte min värsta fiende att må såhär dåligt!

gnäll gnäll gnäll... är så bitter över hur pissigt det är just nu, har inte kunnat natta sonen på en månad eller gå ut med hunden.. Vill ha tillbaka mitt liv!!

håller tummarna för dej Angeliiic!
    Jag känner precis likadant! Gör icke om detta igen. Ibland undrar jag om jag skulle bli mest arg eller mest ledsen om det inte går vägen denna gången. Det skulle känts så förgäves när man mått så dåligt så länge. Äter Lergigan comp så jag kräker inte men jag mår ju lika illa ändå. Måtte det ta slut för oss snart!
  • Sladdis
    s85 skrev 2011-12-14 17:27:57 följande:
    Lämnar tyvärr gruppen pga MA i v12 Gråter

Nej usch vad tråkigt! Många styrkekramar till dig!!!!
  • Sladdis

Det finns ett cortisonspray läkaren på MVC skriver ut om man har längre nästäppa.

• Sladdis
    enilorac81 skrev 2011-12-19 13:53:45 följande:
    Hej allihopa!

Imorgon går jag in i vecka 12 (11+0) - det känns helt fantastiskt. Några fler av mina vänner vet om att jag är gravid nu. Det känns bra att berätta för sina närmsta vänner.

Mina största "problem" just nu är att jag är så oänderligt trött och så fort jag ätit så känns det som magen sväller upp till dubbelstorlek. Det är som om min mage inte klarar av att få mat i sig, måste äta lite smått konstant, annars trycker det på som om jag vore proppmätt fastän jag ätit en normal portion.

Är det någon mer än jag som känner en oänderlig trötthet?

Just ja - jag har fått nytt beräknat BF till 10 juli. Men tänkte vänta att ändra det tills KUB den 2 januari.
    Är också sjukt trött. Länge leve helgen. Idag sov jag middag två timmar och igår tre timmar. Och ändå lyckas jag somna på kvällen.
  • Sladdis

Idag går jag in i v 13. Känner mig inte mindre orolig än igår....Obestämd Tryggheten kommer väl.

Svar på tråden Juli bebis 2012