• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Bebisnummertvå
    JennyL29 skrev 2011-12-28 17:13:11 följande:
    bebisnr2:tack så m ycket

vart bor ni andra i stan?    
    Jag br På Haga
  • LillTina

Bebisnummer2: då bor vi nära varann. Ja jag hoppas du inte jobbar på hemtjänst eller dementa de är ju super tungt. Hoppas du får bli ledig tidigare. När var de du skulle ha barn?

• Bebisnummertvå
      LillTina skrev 2011-12-28 20:17:14 följande:
    Bebisnummer2: då bor vi nära varann. Ja jag hoppas du inte jobbar på hemtjänst eller dementa de är ju super tungt. Hoppas du får bli ledig tidigare. När var de du skulle ha barn?
    Jag jobbar På ett ålderdomshem, en del är dementa... Men bara att stå ut, har iaf sökt graviditetsPenning from 21/2 så hopPAs det går igenom. Vad jobbar du med?
    21/4 är jag beräknad, men dom tittar nog ut tidigare....

• LillTina

Bebisnummer2: Jag jobbar som elkonsult nu men var tidigare utbildad som usk på hemtjänst och dementa. Jag jobbar nog april ut så länge jag orkar och mår bra.

• mamma10och12
    LillTina skrev 2011-12-28 22:00:07 följande:
    Bebisnummer2: Jag jobbar som elkonsult nu men var tidigare utbildad som usk på hemtjänst och dementa. Jag jobbar nog april ut så länge jag orkar och mår bra.
    Jag pluggar, och min kurs är slut 27 maj, bebis är beräknad 14:e så jag får jobba på lite
  • JennyL29

oki kul att se vart alla bior, bor som sagt på bäckby jobbar som timanställd barnskötare vilket är ganska less på nu, inte ett fast jobb sedan jag börjat där 04.

Jag ska jobba så länge det går men det är ju et stressigt yrke det med, just nu mår jag illa som bara den och sover dåligt på nätterna, skoj med en träff.

hur har ni det med symtomen?    

• mamma10och12
    JennyL29 skrev 2011-12-28 22:17:58 följande:
    oki kul att se vart alla bior, bor som sagt på bäckby jobbar som timanställd barnskötare vilket är ganska less på nu, inte ett fast jobb sedan jag börjat där 04.

Jag ska jobba så länge det går men det är ju et stressigt yrke det med, just nu mår jag illa som bara den och sover dåligt på nätterna, skoj med en träff.

hur har ni det med symtomen?    
    mitt illamående gick över i vecka 18, så det häll på läääänge denna gång 
  • LillTina

JennyL29: mår bra nu men mådde pyton de första veckorna. Till v13 ungefär. För övrigt att de saker som dålig hy och problem med ryggen. Hoppas att de vänder någon gång är i v20 nu.

Svar på tråden Gravid i Västerås