• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Tre solstrålars mamma

Hej tjejer :> skriver från fjällen 60mil upp har mysigt och åker slalom! LillTina: tackar om bilderna Jenny: välkommen Här är gravkrämpor ont i ryggen annars har ju illamåendet och huvudvärken gått över Ryggen kom med lunginflammationen så vet inte riktigt nu om kombination lr om foglossning.

Älskar mina små trollungar
  • mamma10och12
    Tre solstrålars mamma skrev 2011-12-29 18:31:17 följande:
    Hej tjejer :> skriver från fjällen 60mil upp har mysigt och åker slalom! LillTina: tackar om bilderna Jenny: välkommen Här är gravkrämpor ont i ryggen annars har ju illamåendet och huvudvärken gått över Ryggen kom med lunginflammationen så vet inte riktigt nu om kombination lr om foglossning.
    Hur känns ditt ryggont?
    Mysigt med fjällen och lite snö =)
  • JennyL29

gott nytt år

inatt sov jag väldigt bra faktiskt och har fixat och donat på morgonen men nu börjar illamåendet komma igen. såå trist att jag måste sätta mig ner, är en person som blir så rastlös av att bara sitta ned och lyssna på kroppen.

HUr ska ni fira detta nyår då?    

• Fiona84

Vill önska er alla ett fantastiskt gott nytt år!!!!Kyss nu fixar vi så att nästa år blir till det bästa i våra liv!!!!!=D kram tille r alla

• LillTina

gud vad jag mår illa, känns som om jag ska svimma när de bara svartnar för ögonen.

vet inte vad jag ska göra har ju ätit frukost och så.

• JennyL29

LillTina:: dricka mycket vatten kanske? vet hur det är har likadant. har fobi för att kräkas ochså. tvingas tillbaka av mig själv.  
    hoppas du blir bättre, kram
    hur tdiigt kan man känna av foglossning i svank och ryggen?  

• LillTina
    JennyL29 skrev 2012-01-02 08:32:27 följande:
    LillTina:: dricka mycket vatten kanske? vet hur det är har likadant. har fobi för att kräkas ochså. tvingas tillbaka av mig själv.  
    hoppas du blir bättre, kram

ja jag tycker jag dricker mycket vatten och är duktig med vitaminer.

ja jag har känningar redan nu och är i v.20.

ska få gå till sjukgymnast och se om de blir bättre.

har även köpt ett höftbälte för att man ska klara att gå lite längre sträckor utan att få problem.

ja att må illa är de värsta jag vet, speciellt när man blir helt kallsvettig och igentligen bara vill lägga sig på golvet.

men på jobbet funkar de inte så bra att göra de.

• Jeliqa
    JennyL29 skrev 2012-01-02 08:32:27 följande:
    Jag fick stark foglossning och blev sjukskriven för det redan i vecka 9, så det är väldigt individuellt hur tidigt man känner av besvären eller om man ens får några. 
Svar på tråden Gravid i Västerås