• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-11-20 11:48:35 följande:
    hehe, jag lejer min kille att åka och köpa saker och städa härhemma nu när jag inte orkar
    vi bor på stan men ska flytta till viksäng i februari, någon som har erfarenhet av det området? är uppvuxen på gryta nämligen så jag har noll koll
    haha, rätt ju. jag ser till att min karl får pyssla om mig extra mkt när vi väl ses istället;) fast jag har ork med det mesta än så länge, hoppas att det håller i sig. Viksäng e bra vad jag vet. fast det är stort så det gäller väl o hamna på rätt ställe.
    vi har faktiskt varit inne på viksäng när vi tänkt på större, jag gillar dom gamla ombyggda regementes husen.
    vår dröm är att skaffa hus på landet inom kort.=)
    jag bodde på gryta när jag väntade min son=)
  • mamma10och12
    Anilo skrev 2011-11-20 11:59:31 följande:
    Vi bor mitt inne i stan.
    Vi är 28 och 29år.
    Okej! =)
    Vi bor precis vid ett par studenthus vid Herrgärdet så vi har haft jättestökiga grannar, synd, annars trivs vi i stan!
    Vi är 23 och 26 =)
  • Fiona84
    Anilo skrev 2011-11-20 11:59:31 följande:
    Vi bor mitt inne i stan.
    Vi är 28 och 29år.
    alla verkar bo i närheten av varandra. kan bli roligt=)
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-11-20 12:03:34 följande:
    haha, rätt ju. jag ser till att min karl får pyssla om mig extra mkt när vi väl ses istället;) fast jag har ork med det mesta än så länge, hoppas att det håller i sig. Viksäng e bra vad jag vet. fast det är stort så det gäller väl o hamna på rätt ställe.
    vi har faktiskt varit inne på viksäng när vi tänkt på större, jag gillar dom gamla ombyggda regementes husen.
    vår dröm är att skaffa hus på landet inom kort.=)
    jag bodde på gryta när jag väntade min son=)
    ja, vi var på lägenhetsvisning i regementshusen och kollade, så himla fint, men vi fick  dem inte, mimer har ju jättehöga kö-poäng på dem. nu hamnade vi nära storängsskolan, och det ska tydligen vara barnvänligt och lugnt, mest äldre och familjer!

gryta är mysigt, går kvar hos min BM där, vart går ni andra på MVC?
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-11-20 12:08:12 följande:
    ja, vi var på lägenhetsvisning i regementshusen och kollade, så himla fint, men vi fick  dem inte, mimer har ju jättehöga kö-poäng på dem. nu hamnade vi nära storängsskolan, och det ska tydligen vara barnvänligt och lugnt, mest äldre och familjer!

gryta är mysigt, går kvar hos min BM där, vart går ni andra på MVC?
    minns du hur höga poäng?? jag tror vi har 800, strax över 2 års kötid...
  • Fiona84
    Anilo skrev 2011-11-20 12:13:44 följande:
    Jag har min BM på Oxbacken, vilket är nära och bra!
    jag har också oxbacken=)
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-11-20 12:16:29 följande:
    minns du hur höga poäng?? jag tror vi har 800, strax över 2 års kötid...
    vi har 1400 poäng, de som fick lägenheten hade 2400...helt sjukt Förvånad
  • Fiona84

Oj!! Då lär vi ju inte få lght där:) mäklaren som säljer min killes lght har däremot sagt att hon skall förmedla oss en hyresrätt, så vi håller tummarna för det:)

Svar på tråden Gravid i Västerås