Tre solstrålars mamma skrev 2011-11-23 20:34:15 följande:
Oj vad det ramlade in nya

Vad roligt!!
Jag har två tuffa veckor just nu på jobbet och i det privata (inget dåligt) så hinner inte vara inne så mkt på fl nu. Kom hem från utbildning via jobbet kl 20 idag och blir som sagt sena dagar hela veckan och nästa.
Men har läst lite snabbt nu. Alla verkar bo i stan. Själv bor jag utanför V-ås på landet, nära Kolbäck, men min man och våra två barn. Är 31...eller ja väldigt snart 32 och min man 37.
Vi kommer inte ta reda på könet på ul denna gången, trots att får veta om vill. Första barnet fick vi inte veta även om ville det och med andra var det samma sak så då gjorde vi ett 3D/4D ul istället där vi fick veta könet.
Denna gången vill inte maken men jag skulle kunna tänka mig att få veta och inget säga men det går ju inte så jag får backa och hålla mig till tåls

Eller så får jag göra könsUL i hemlis sedan, haha

Skulle maken veta att jag visste könet så skulle han ju kunna räkna ut på mitt sätt vad det var men om han tror jag inte vet något så skulle han inte kunna veta/gissa heller så egentligen vore det inte en helt dum idé men jag klarar nog av att hålla mig till tåls också.
Nej nu måste jag krypa till kojs. Är såå trött efter sena kvällar!
har massa vänner i kolbäck, kul =)
vad jobbigt att han inte vill veta, jag skulle nog tagit reda på i smyg, haha! för min sambo kvittar könet, men jag är så sjukt nyfiken, så då tar vi reda på...
18 dagar kvar =)