• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12

Snart dags för dig ju! Ditt första barn?

• syntetica

Japp första barnet här :) 41 dagar kvar som högst eftersom jag kommer bli igångsatt :D

• mamma10och12
    syntetica skrev 2011-12-04 17:32:07 följande:
    Japp första barnet här :) 41 dagar kvar som högst eftersom jag kommer bli igångsatt :D
    skööönt! har också beviljad igångsättning, även om det är ett tag kvar!
  • syntetica
    mamma10och12 skrev 2011-12-04 18:26:21 följande:
    skööönt! har också beviljad igångsättning, även om det är ett tag kvar!
    Vi får veta mer imorgon om när, var, hur. 
    Någon speciell anledning du fått det? 
  • mamma10och12
    syntetica skrev 2011-12-04 18:27:26 följande:
    Vi får veta mer imorgon om när, var, hur. 
    Någon speciell anledning du fått det? 
    Jag mådde så dåligt psykiskt förra graviditeten  + lite andra saker. Men hon kom innan
  • Fiona84

Retromamma: åh, den kalssiska ploppnaveln=) min har ett tag kvar än så länge=)

någon som känner sparkar och så då? jag har känt att det är nåt som rör sig där inne från och till i 4-5 dagar nu, så mysigt! men baksidan är oron när det går länge utan att känna någotFoten i munnen

snart får vi lägga upp bilder från våra rul! va roligt,
    kram tjejor!

• Fröken Ela

Hej!

Får jag också vara med? Saknar gravidkompisar i stan Glad

Väntar mitt andra barn. Har en dotter på 4 år samt en bonus på 2,5 år. Går in i vecka 23 på fredag.      

• mamma10och12
    Fröken Ela skrev 2011-12-06 14:03:19 följande:
    Hej!

Får jag också vara med? Saknar gravidkompisar i stan Glad

Väntar mitt andra barn. Har en dotter på 4 år samt en bonus på 2,5 år. Går in i vecka 23 på fredag.      
    Åh vad roligt!
    Alla verkar vara i lite samma situation, inte så många kompisar som är gravida.
    Jag gick in i vecka 18 idag!

Vart bor ni?=)
  • LillTina
    Fiona84 skrev 2011-11-17 22:03:44 följande:

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

hej väntar mitt 2.a barn också har en dotter sen tidigare som är född 05.

Bor och jobbar i v-ås. när är du beräknad?

jag är beräknad den 21 maj

Svar på tråden Gravid i Västerås