• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12
    MalinV skrev 2011-11-25 11:32:14 följande:
    Kul med samma datum! Jag/BM tror dock att det egentligen är några dagar tidigare, min mens var rätt konstig den där månaden jag blev gravid. Får väl hålla mig till den 15 dec, då får jag veta mera precist!

Jag bor på Gideonsberg, tror det står lite mer om mig i min presentation också! Fast jag har inte lagt upp den här graviditeten där än, den är inte helt officiell än, har inte hunnit berätta för alla i bekantskapskretsen ännu. Roligare att berätta "live" än att få reda på det via FL eller FB tycker jag!
    Ja, absolut, och se folks reaktioner
    Ah, okej ska kika presentationen!
    Vi bor nere i stan, men ska snart flytta till Viksäng, lite lugnare där =)
  • MalinV
    mamma10och12 skrev 2011-11-25 11:34:00 följande:
    Ja, absolut, och se folks reaktioner
    Ah, okej ska kika presentationen!
    Vi bor nere i stan, men ska snart flytta till Viksäng, lite lugnare där =)
    Fast på ett sätt härligt att bo på stan också! Bodde på stan (vid BMB/Hemköp ungefär) tills sonen var sju månader, det var mysigt med nära till alla fik och så när man var föräldraledig. Fast inte så långt till stan från Gideonsberg heller.

Vi tittade en del på boende på Viksäng med innan vi flyttade, gillar den stadsdelen med!

Hur stor är din tjej? För visst hade du en dotter sen tidigare, tyckte jag läste det nån stans i tråden.
  • mamma10och12
    MalinV skrev 2011-11-25 11:40:03 följande:
    Fast på ett sätt härligt att bo på stan också! Bodde på stan (vid BMB/Hemköp ungefär) tills sonen var sju månader, det var mysigt med nära till alla fik och så när man var föräldraledig. Fast inte så långt till stan från Gideonsberg heller.

Vi tittade en del på boende på Viksäng med innan vi flyttade, gillar den stadsdelen med!

Hur stor är din tjej? För visst hade du en dotter sen tidigare, tyckte jag läste det nån stans i tråden.
    Okej, var det lugnt däruppe? För här vid Rudbecksparken är det ett himla liv, mycket studenter! Bodde på Gideonsberg innan,  det är mysigt!

Ja, jag hoppas att vi ska trivas det är en helt ny stadsdel för oss

Hon är född augusti 2010, så hon kommer vara 21 månader när lillskrutt kommer =)
  • Fiona84

Hej tjejor:) hur går det för er med magarna? Nån som varit på rul ännu? Jag ska dit den 16 de så jag räknar dagar nu:) För övrigt börjar man bli tjock o rund:) Kramar

• mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-12-04 14:31:14 följande:
    Hej tjejor:) hur går det för er med magarna? Nån som varit på rul ännu? Jag ska dit den 16 de så jag räknar dagar nu:) För övrigt börjar man bli tjock o rund:) Kramar
    jag ska dit nästa måndag, åtta dagar kvar...  längtar ihjäl mig!!
    samma här med magen, naveln har pluppat ut =)
  • Anilo

Jag var på RUL i början av november, dags för nästa Bm-besök 19 dec. Ska bli mysigt att få höra hjärtljuden!

Gick in i vecka 23 igår och magen putar ordentligt trots att vågen bara visar +2kg.

• mamma10och12
    Anilo skrev 2011-12-04 15:00:17 följande:
    Jag var på RUL i början av november, dags för nästa Bm-besök 19 dec. Ska bli mysigt att få höra hjärtljuden!

Gick in i vecka 23 igår och magen putar ordentligt trots att vågen bara visar +2kg.
    åååh, vill ocksåha gjort RUL, haha. tittade ni kön?
    jag har fått lysna på bebis redan, i vecka 12 och i vecka 16, myspys!
  • syntetica

Vet inte om jag skrivit här men ramlar in här iaf :)
    Har bf den 12 jan :)

Men pga av lite svårigheter så kommer förmodligen knoddas plockas ut tidigare  

• mamma10och12
    syntetica skrev 2011-12-04 15:03:45 följande:
    Vet inte om jag skrivit här men ramlar in här iaf :)
    Har bf den 12 jan :)

Men pga av lite svårigheter så kommer förmodligen knoddas plockas ut tidigare  
    Välkommen! =)
Svar på tråden Gravid i Västerås