• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-11-20 13:07:49 följande:
    Oj!! Då lär vi ju inte få lght där:) mäklaren som säljer min killes lght har däremot sagt att hon skall förmedla oss en hyresrätt, så vi håller tummarna för det:)
    Ja, det är svårt att få tag i lägenhet, vi har letat i ett år nu ;-/

Hur mår ni allihopa och i vilken vecka är ni i?=)
  • cuss
    Fiona84 skrev 2011-11-20 11:42:09 följande:
    va roligt! ja som singel borde det ju vara extra kul o ha andra gravida runt sig=) välkommen till oss;)
    ja o jag e den enda runt mig som e gravid, så detta e jättekul! tack så mkt! =)
  • mamma10och12
    cuss skrev 2011-11-20 16:11:03 följande:
    ja o jag e den enda runt mig som e gravid, så detta e jättekul! tack så mkt! =)
    vart bor du?=)
  • cuss
    Fiona84 skrev 2011-11-20 12:04:16 följande:
    alla verkar bo i närheten av varandra. kan bli roligt=)
    jag bor på gideonsberg vid skallbergsmotet o trivs så himla bra. e skönt att det e så centralt.
  • cuss
    mamma10och12 skrev 2011-11-20 16:14:27 följande:
    vart bor du?=)
    på gideonsberg, vid skallbergsmotet men e född o uppvuxen på viksäng. gick på ekbergaskolan o viksängsskolan. då va det jättebra område, bland de bästa i stan, nu har jag hört att det kan vara lite stökigt men att det beror på var man bor...
  • mamma10och12
    cuss skrev 2011-11-20 16:26:01 följande:
    på gideonsberg, vid skallbergsmotet men e född o uppvuxen på viksäng. gick på ekbergaskolan o viksängsskolan. då va det jättebra område, bland de bästa i stan, nu har jag hört att det kan vara lite stökigt men att det beror på var man bor...
    vi ska bo uppe vid storängsskolan, nästan vid bron över till sjukhuset!
    vi bodde på gideonsberg, generatorgatan innan vid flyttade ne rtill city, trivdes bra där också =)
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-11-20 13:13:36 följande:
    Ja, det är svårt att få tag i lägenhet, vi har letat i ett år nu ;-/

Hur mår ni allihopa och i vilken vecka är ni i?=)
    jag går in i v 15 idag, alltså 14+0. första tre månaderna har jag mått dåligt men nu är allt som innan jag blev gravid typ, förutom att jag gått upp en del o kissar ofta:)
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-11-20 19:06:14 följande:
    jag går in i v 15 idag, alltså 14+0. första tre månaderna har jag mått dåligt men nu är allt som innan jag blev gravid typ, förutom att jag gått upp en del o kissar ofta:)
    Då ligger vi ganska lika, jag är vecka 14+5 idag! Mår en del illa än, kräks och så. Men i övrigt känns det inte så mycket, magen är liten än också, jag vill ju ha bebismage! Skrattande
  • Fiona84
    mamma10och12 skrev 2011-11-20 19:09:13 följande:
    Då ligger vi ganska lika, jag är vecka 14+5 idag! Mår en del illa än, kräks och så. Men i övrigt känns det inte så mycket, magen är liten än också, jag vill ju ha bebismage! Skrattande
    ja bebismage e ju mysigt!min e bara stor men jag kan ju inte skylla på bebben så jag får skylla på svullna tarmar o mat, hur mysigt e det?haha
  • mamma10och12
    Fiona84 skrev 2011-11-20 19:54:12 följande:
    ja bebismage e ju mysigt!min e bara stor men jag kan ju inte skylla på bebben så jag får skylla på svullna tarmar o mat, hur mysigt e det?haha
    Haha det var min för några veckor sedan
    skulle ni ta reda på kön?=)
Svar på tråden Gravid i Västerås