• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • AnnaLovis
    LillTina skrev 2012-01-04 08:37:48 följande:
    vad roligt då måste de vara tungt nu. om du orkar får du gärna komma och träffas på fredag.men förstår om de är tungt nu. 

Tack! Ja det vore toppenkul, håller det lite öppet än sålänge så får jag se närmre hur man mår :) Såg att ni har ont.. Samma här, fogarna har vart värst för mig, small till i v 30. För övrigt mått oförskämt bra.. Hjälper lite med stretch, övningar och ett grymt obekvämt bälte ;) Men viktigast är ju att ta det lugnt... Förstår er som har barn tidigare, är riktigt imponerad av hur ni orkar med vardagen med krämpor :) men vad gör man inte för sina små älsklingar.
  • LillTina

de är ju inte så långt kvar till fredag så de vore ju bra att man bestämmer en tid.

vad passar bäst för er fm, lunch eller em.

om jag säger kl 14 fredag kan ni då?utanför waynes.

• LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 08:47:20 följande:
    Tack! Ja det vore toppenkul, håller det lite öppet än sålänge så får jag se närmre hur man mår :) Såg att ni har ont.. Samma här, fogarna har vart värst för mig, small till i v 30. För övrigt mått oförskämt bra.. Hjälper lite med stretch, övningar och ett grymt obekvämt bälte ;) Men viktigast är ju att ta det lugnt... Förstår er som har barn tidigare, är riktigt imponerad av hur ni orkar med vardagen med krämpor :) men vad gör man inte för sina små älsklingar.

ja jag försöker stå ut med bältet nu tycker de är så jobbigt att ta av och på hela tiden när man ska på toa.hehe.

men annars så funkar de bra när jag sitter och går.

får prova någon vecka och se vad jag känner för de. men om de gör de stabilare så är de ju positivt.

• AnnaLovis
    Therése81 skrev 2012-01-04 08:26:57 följande:
    Jag börjar sova sämre o sämre... Vaknar flera gånger och har riktigt svårt att somna om... Inte så kul. Så ska man vara skärpt på jobbet.

Är i v20.

Ja man undrar varför kroppen inte vill sova?! Fick första hela natten i förrgår, annars samma visa sen v 20. Hoppas att du har förstående arbetskollegor..
  • AnnaLovis
    LillTina skrev 2012-01-04 08:53:32 följande:
    ja jag försöker stå ut med bältet nu tycker de är så jobbigt att ta av och på hela tiden när man ska på toa.hehe.men annars så funkar de bra när jag sitter och går.får prova någon vecka och se vad jag känner för de. men om de gör de stabilare så är de ju positivt.

Hehe ja toalettbesöken är ingen hit direkt. Så får man ju jätteplatt rumpa... :p Hoppas att det hjälper dig o att du kan hålla ut en tid. Har du prövat akupunktur? Gick till sjukgymnast på Erikslund, ett tips.
  • JennyL29

oj ni pratar träff åp fredag ni. jag kan bäst med på fm mår bäst då men sonen på 6 år är ju hemma då, mannen ska jobba en röd dag.

vart bodde ni i tråden? är det någon av er som är i tiidgt stadium av graviditeten? typ v 5? jag ska ha i auguasti.

Waynes tycker jag verkar bättre än global living. får se omjag kan dyka upp på fredag annars hakar jag gärna på efter den 20 .e då man fått barnbidrag hihi     

• LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 09:00:00 följande:
    Hehe ja toalettbesöken är ingen hit direkt. Så får man ju jätteplatt rumpa... :p Hoppas att det hjälper dig o att du kan hålla ut en tid. Har du prövat akupunktur? Gick till sjukgymnast på Erikslund, ett tips.

jag har fått tid hos sjukgymnast imorgon på citypraktiken.

får se om dom funkar eller om dom bara snackar en massa.

annars får jag prova erikslund.

• LillTina
    JennyL29 skrev 2012-01-04 09:15:29 följande:
    kom om du kan
    Anilo skrev 2012-01-04 09:04:41 följande:
    Therése81 skrev 2012-01-04 08:42:56 följande:
    retromamma:
    bebisnummer2:

hur ska man veta hur alla ser ut?

eller ska vi bara kolla efter gravida..hehe.

jag heter Martina och har facebook om man vill se bild.

vill gärna inte stå där själv dock utanför waynes. kl 14.00 skriv i min gästbok så jag vet vilka som kommer.

• Anilo

Vi kanske ska starta en Facebookgrupp istället för att hänga här!?

Svar på tråden Gravid i Västerås