• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • mamma10och12
    Jeliqa skrev 2012-01-04 11:19:22 följande:
    Så fb-gruppen är bara till för fikat på fredag? Eller ska vi använda oss av den i fortsättningen också? Om den gäller i övrigt också så är jag gärna med där, mailade dig mitt namn, men om det bara gäller för på fredag så kan jag inte då.
    Nej, gud nej, den kan vi använda oss av sen också tycker jag!!  :D
    JennyL29 skrev 2012-01-04 12:48:58 följande:
    vill gärna vara med er fbgrupp om jag får????
    Ja, skrev i din gästbok=)
  • mamma10och12

Nu har jag skickat vänförfrågan till er som inboxade mig, förutom Fiona84, kan inte adda dig, skrev ett meddelande till dig!

• Tre solstrålars mamma

Oj oj vad det händer grejer här igen

Jag hinner inte in igen eftersom hemma med båda barnen som tar all tid  Har hunnit komma hem från fjällen och tvättat och plockat in och donat efter all packning och sedan storhandlat och därefter rullar bara dagarna med matlagning, lek, matlagning, plockning och tvättning osv. På fredag ska vi på lunch till släktingar så då kan inte jag träffas. Sedan har jag barnen hemma hela tiden nu fram till den 23e januari då jag börjar plugga igen så om det blir fler dagfika så måste jag ha med dem och isf fungerar inte ett vanligt fik men däremot busborgen-fiket  
    Blir så knäppt nu när hemma och utan jobb. 6-åringen går endast 08.10-11.10 varje dag (förskoleklass och får ej gå på firtids när inte har jobb) och 4-åringen får gå tis-tor 09-14. Blir alltså svårt för mig att åka någonstans på ensam fik med de tiderna   

Älskar mina små trollungar
  • mamma10och12
    Tre solstrålars mamma skrev 2012-01-04 20:41:29 följande:
    Oj oj vad det händer grejer här igen

Jag hinner inte in igen eftersom hemma med båda barnen som tar all tid  Har hunnit komma hem från fjällen och tvättat och plockat in och donat efter all packning och sedan storhandlat och därefter rullar bara dagarna med matlagning, lek, matlagning, plockning och tvättning osv. På fredag ska vi på lunch till släktingar så då kan inte jag träffas. Sedan har jag barnen hemma hela tiden nu fram till den 23e januari då jag börjar plugga igen så om det blir fler dagfika så måste jag ha med dem och isf fungerar inte ett vanligt fik men däremot busborgen-fiket  
    Blir så knäppt nu när hemma och utan jobb. 6-åringen går endast 08.10-11.10 varje dag (förskoleklass och får ej gå på firtids när inte har jobb) och 4-åringen får gå tis-tor 09-14. Blir alltså svårt för mig att åka någonstans på ensam fik med de tiderna   

Gick inte att lägga till dig som vän, prova att skriv till Anilo här på familjeliv istället!
  • Lojsy

Hej!

Här är en till Västeråsare som går i väntans tider.. är dock väldigt tidigt i graviditeten. Är i v. 7 nu och BF 28/8 om allt går vägen :)

Har en dotter som är född 2007, bor i Skultuna men går på Mvc på Carema inne i city.

Hänger gärna med på Facebook, hur skulle man göra då? 

• Anilo

Skicka ditt namn som meddelande till mig här så addar jag sig på Facebook :)

• mamma10och12

Till alla er jag blev vän med idag för att kunna adda till facebookgruppen:

Jag avslutade er som vänner på FB, inget illa ment, men jag försöker hålla min FB så privat som möjligt, hoppas ni förstår!  Har bara mina närmaste där, så inget personligt mot någon =)

Jag har någon sekretess inställning också så jag kunde inte lägga till alla, prova med anilo då istället=)

14.oo på fredag utanför wayens är det som gäller =)

• stjarngata

Kan inte skicka medelande till Anilo här på familjeliv, står att jag är oinbjuden till konton. Kan du messa mig så messar jag tilllbaka?

Svar på tråden Gravid i Västerås