• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 10:43:39 följande:
    Kommer inte in på Anilos sida, o jag som är så himla teknisk av mig vet ju inte hur man gör.

Hjälp? =)
    skriv till retromamma vad du heter
  • LillTina
    Therése81 skrev 2012-01-04 10:02:03 följande:
    Fb-grupp låter bra! Jag kan 14 på fredag. Vi får väl hänga en napp runt halsen i stället för en ros som dom gör på filmer
    skriv till anilo eller retromamma vad du heter på fb så blir du medlem
  • mamma10och12
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 10:43:39 följande:
    Kommer inte in på Anilos sida, o jag som är så himla teknisk av mig vet ju inte hur man gör.

Hjälp? =)
    Nu finns du i gruppen på FB Cool
  • AnnaLovis
    mamma10och12 skrev 2012-01-04 10:51:31 följande:
    Nu finns du i gruppen på FB Cool
    Solig Toppen! Bra idé blir lite mer simpelt den vägen.
  • mamma10och12
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 10:55:01 följande:
    Solig Toppen! Bra idé blir lite mer simpelt den vägen.
    Precis =)
    Vi tänkte kolla ikväll vilka som ska med på fredag, vill man med och fika kan man skriva meddelande till mig eller Anilo här så addar vi till FB-gruppen, så bestämmer vi exakt tid och plats förfikat där.
    LÅter det bra?=)
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2012-01-04 10:59:21 följande:
    Precis =)
    Vi tänkte kolla ikväll vilka som ska med på fredag, vill man med och fika kan man skriva meddelande till mig eller Anilo här så addar vi till FB-gruppen, så bestämmer vi exakt tid och plats förfikat där.
    LÅter det bra?=)

de låter bra de. vi kollar senare idag om alla är med.

• Hjenny
    mamma10och12 skrev 2012-01-04 10:41:21 följande:
    Till er  som inte vill skriva era namn här, skriv dem till mig, är medadminstratör i gruppen så jag kan lägga till också=)såklart=)
    men nu fattar jag inte. här eller på facebook?
    söker i sökfältet på FB men hittar ingen grupp med detta namn. :S
  • Jeliqa
    mamma10och12 skrev 2012-01-04 10:59:21 följande:
    Precis =)
    LÅter det bra?=)
    Så fb-gruppen är bara till för fikat på fredag? Eller ska vi använda oss av den i fortsättningen också? Om den gäller i övrigt också så är jag gärna med där, mailade dig mitt namn, men om det bara gäller för på fredag så kan jag inte då.
  • Anilo

Vi kan väl använda Facebook i fortsättningen. FB funkar bättre från mobilen :)

• LillTina
    Anilo skrev 2012-01-04 12:20:11 följande:
    Vi kan väl använda Facebook i fortsättningen. FB funkar bättre från mobilen :)
    tycker jag också så svårt att svara från mobilen i familjeliv.nu byter vi:=)
Svar på tråden Gravid i Västerås