• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2012-01-03 16:21:59 följande:
    Håller med, toalett är bra!
    Jag gillar Espresso house och Global Living, dom har så göttigt fika :D
    frågan är bara vilken som kan ha plats för oss. global har väl inte så mycket sittplatser eller har dom gjort om?
    vet bara om sittplatserna vid kassan.

• Therése81

Hej!

Första barnet, bor också i Västerås och ingen i min bekantskap ska ha barn så jag hakar gärna på här för att kunna prata av sig lite =)
    25 maj är bf. 

• mamma10och12
    LillTina skrev 2012-01-03 18:42:59 följande:
    frågan är bara vilken som kan ha plats för oss. global har väl inte så mycket sittplatser eller har dom gjort om?
    vet bara om sittplatserna vid kassan.
    det är sant! men wayens då, eller något av espresso housen där det finns toa?
  • LillTina
    mamma10och12 skrev 2012-01-03 21:16:33 följande:
    det är sant! men wayens då, eller något av espresso housen där det finns toa?
    Bebisnummertvå skrev 2012-01-03 13:00:19 följande:

återkommer imorn :)

Therése81 skrev 2012-01-03 21:05:38 följande:
    Hej!

Första barnet, bor också i Västerås och ingen i min bekantskap ska ha barn så jag hakar gärna på här för att kunna prata av sig lite =)
    25 maj är bf. 
    Therese81: du är så välkommen så.

vad roligt att flera st är intresserade.

ja waynes låter ju inte så tokigt, gott kaffe och lite mera sittplatser.

ska vi säga waynes på fredag?

jag vill hellst träffas strax efter lunch eller på fm, blir så sjukt trött mot em.

• LillTina

kan inte bli så mycket annat än frustrerad.

har inte sovit knappt något alls på flera dagar, och hade migrän hela gårdagen.

vet inte hur många dagar man klarar med ca 2 timmars sömn, just nu går jag bara på ren vilja till jobbet.

men så fort någon pratar med mig om hur jag mår och så då bryter man ihop totalt, jäkla hormoner och sömnbrist.

kanske ska ta min bm råd att ta de ledigt i någon dag så jag får långhelg.

någon annan som har lika svårt att sova?? är i v21 nu.

• Therése81

Jag börjar sova sämre o sämre... Vaknar flera gånger och har riktigt svårt att somna om... Inte så kul. Så ska man vara skärpt på jobbet.
    Är i v20.

• AnnaLovis

Hej! Får man hoppa in här? Hittade nyss er tråd. Bor också i Västerås. :) Flyttade hit för 2 år sedan och har inte riktigt kunnat skapa mig något nätverk riktigt ännu.. Vore jättekul att lära känna lite fler tjejer :) Jag har BF om 9 dagar, mitt första barn!

Anna - Snart mamma till Noel
  • LillTina
    Therése81 skrev 2012-01-04 08:26:57 följande:
    Jag börjar sova sämre o sämre... Vaknar flera gånger och har riktigt svårt att somna om... Inte så kul. Så ska man vara skärpt på jobbet.
    Är i v20.

har samma sak här.

jag ligger och vrider och vänder på mig hela tiden.

somnar men vaknar 30minuter senare.

så tar de 1 timme att somna igen. jättejobbigt när man känner sig trött och inte kan sova.

speciellt när man ska upp tidigt och lämna på fritis och sen jobba.

kunde du ses på fredag?

• LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-04 08:34:46 följande:
    Hej! Får man hoppa in här? Hittade nyss er tråd. Bor också i Västerås. :) Flyttade hit för 2 år sedan och har inte riktigt kunnat skapa mig något nätverk riktigt ännu.. Vore jättekul att lära känna lite fler tjejer :) Jag har BF om 9 dagar, mitt första barn!

vad roligt då måste de vara tungt nu. om du orkar får du gärna komma och träffas på fredag.

men förstår om de är tungt nu.

• Therése81

Kan kanske på fredag, det beror lite på när det blir. Men det skulle ju vara riktigt kul att träffa er som är i samma sits!

Svar på tråden Gravid i Västerås