• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • LillTina
    lillasara01 skrev 2012-01-07 17:45:01 följande:
    Jag vill förresten gärna gå med i tråden. Jag är 30 år och väntar första barnet i början av augusti.
    roligt.välkommen=)
  • AnnaLovis
    lillasara01 skrev 2012-01-08 20:04:30 följande:
    Medlemslista från Gravida i Västerås: Mars Jeliqa, 23 år, första barnet BF 18 mars April Anilo: 28år, första barnet (en kille), BF 7 april Bebisnummertvå, 27 år, 1 son född 07, BF 21/4 med enäggstvillingar Grodanboll02, 31 år, första barnet, BF 23 april Maj   Två solstrålars mamma, 32 år, 2 flickor födda 05 & 07, BF 16 maj 3e barnet. Retromamma, 23 år, 1 flicka född 10, BF 21 maj, väntar pojke LillTina: 25 år, 1 flicka född 05, BF 21 Maj 2.a barrnet, väntar pojke Fiona84, 1 son 05, BF 26/5 , väntar en gosse Therése81, 30år, första barnet, BF 25 maj Juni Stjarngata, 48 år, första barnen, BF 10 juni väntar tvåäggstvillingar Augusti lillasara01, 30 år, första barnet, BF 8 augusti Lojsy, 36 år, 1 flicka född 07, BF 28/8

AnnaLovis: 26 år, första barnet, pojke. BF 13 jan
  • AnnaLovis

Hoppas det var så man lägger till sig här i gruppen?? Nu måste jag bara klaga lite här.. Ingen bebis ännu.. Börjar bli otålig nu. Tråkigt att gå hemma själv! Sambon har ju bilen och jobbar ända fram till kvällen.. Så man blir ju lite låst! En liten fråga till er som har barn innan eller vet någon annan; nåt knep för att kanske få igång det hela? Bebis kommer ju när den bestämmer sig men ändå. Gärna tips!

• LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-10 11:12:30 följande:
    Hoppas det var så man lägger till sig här i gruppen?? Nu måste jag bara klaga lite här.. Ingen bebis ännu.. Börjar bli otålig nu. Tråkigt att gå hemma själv! Sambon har ju bilen och jobbar ända fram till kvällen.. Så man blir ju lite låst! En liten fråga till er som har barn innan eller vet någon annan; nåt knep för att kanske få igång det hela? Bebis kommer ju när den bestämmer sig men ändå. Gärna tips!

jag tror inte de finns något som kan sätta igång verkarna sådär..ehhe.

man får stå ut helt enkellt.

att bada bubbelpool säger dom annars kan sätta igång men vet inte om de är så bra, eller sant för den delen.

kroppen förbereder ju sig inför förlossning så man får ta några tunga dagar.

• AnnaLovis
    LillTina skrev 2012-01-10 11:19:36 följande:

jag tror inte de finns något som kan sätta igång verkarna sådär..ehhe.

man får stå ut helt enkellt.

att bada bubbelpool säger dom annars kan sätta igång men vet inte om de är så bra, eller sant för den delen.

kroppen förbereder ju sig inför förlossning så man får ta några tunga dagar.

Tålamodet tryter men jag får bita ihop. Det blir lite städning och filmtittande under tiden.

Vad tråkigt med ditt jobb, vad är det för stil av chefen. Finns det någon där på jobbet du kan prata med? 
  • mamma10och12
    AnnaLovis skrev 2012-01-10 11:12:30 följande:
    Det här kan låta sjukt, hehe, men massera bröstvårtorna! Faktiskt vetenskapligt bevisat, och jag fick jättestarka sammandragningar av det!
    Googla =)
    Jag gjorde 3 gånger om dagen á la 15 minuter. Och inte gick jag över tiden som sagt=)
  • AnnaLovis
    mamma10och12 skrev 2012-01-10 12:45:01 följande:
    Det här kan låta sjukt, hehe, men massera bröstvårtorna! Faktiskt vetenskapligt bevisat, och jag fick jättestarka sammandragningar av det!
    Googla =)
    Jag gjorde 3 gånger om dagen á la 15 minuter. Och inte gick jag över tiden som sagt=)
    Haha! Oj. Jag ska genast sätta igång :p
    Tack!
  • LillTina
    AnnaLovis skrev 2012-01-10 12:38:48 följande:
    Tålamodet tryter men jag får bita ihop. Det blir lite städning och filmtittande under tiden.

Vad tråkigt med ditt jobb, vad är det för stil av chefen. Finns det någon där på jobbet du kan prata med? 

ja jag har några, men de är svårt att uttrycka sin oro och vad som försiggår för andra. man vet ju aldrig hur de kan komma fram till chefen sen.

h¨åller mig lite på sidan så länge och pratar av mig hemma med gubben så han får väl skavsår snart i öronen=)

ja de är bra att vila upp dig sen så kommer du längta efter lugna stunder=)

• LillTina

är de någon här som kommit på någon bra gravidträning som funkar om man har problem med fogarna?

känner ett sånt behov att få röra på mig, men vet inte hur.

börjar med vattengympa den 17.e men finns de något annat  som hjälpt för er?

Svar på tråden Gravid i Västerås