• Fiona84

Gravid i Västerås

Är gravid med andra barnet, har en son född 05. Vore roligt att se om det finns fler från västerås som går i väntans tider då det skulle vara roligt att följas åt =) Spear ingen roll hur långt gången du är i graviditeten utan alla är välkomna:) Spelar heller ingen roll om du väntar ditt 10 de eller första barn;)

• Svar på tråden Gravid i Västerås
  • Tre solstrålars mamma
    LillTina skrev 2012-01-13 09:00:57 följande:

ja jag tänkte nog göra krål då jag vet att man ska gå korta och långsamma steg.

tänkte att grodsim kanske töjer på bäckenet. och de är ju de man ska vara rädd om hela tiden..hehe.

får prova mig frammåt och se om de hjälper.

men de var snällt av dig att berätta..hehe.

de här med foglossning är ju bra lurit eftersom de barakan komma sådär.

idag försökte jag vara överambitiös och låta bli mitt bälte.

de skulle jag inte gjort är jätte öm nu.

så de blir och fortsätta med bälte dagligen och långsamma korta steg..hehe känner sig som en 80 åring när man ska gå.

Usch, låter som du har rejäl foglossning Lider med dig!  Ja, det verkar som om det kan dyka upp väldigt plötsligt. Har inte kännt något tidgare här under grav och inte haft något med de andra två så blev som sagt lite paff. Men ännu inte så illa. Kände knappt något igår och inget i natt exempelvis så jag njuter så länge det inte blir värre  
    hihi, jag förstår du känner dig som en 80-åring när måste gå pytte-steg. Man känner sig nästan som en gamling bara av att vara gravid med magen i vägen så kan bara tänka mig hur känns om dessutom har rejäl foglossning hela dagarna   
    Älskar mina små trollungar
  • Tre solstrålars mamma
    JennyL29 skrev 2012-01-13 09:42:34 följande:
    vad ni skriver......

kan nån lägga till mej efter nästa vecka då jag säkert mer vet exakta datumet.

hoppas ni andra mår bra själv har jag mått sådär, mått illa av och till försökt att tvinga mej själv att kräkas men funkar ej, bäst på fm. suck         

Absolut! Jag lägger till dig så fort du skrivit i nya datumet
  • LillTina

god morgon allihopa, vet inte vart man ska skriva till er längre.hehe. känns som om fb har blivit platsen att prata när man vill träffas eller så.
    idag är jag hemma med en hängig flicka.
    hoppas hon är piggare snart.

hur mår allihopa i v-ås då?

imorgon är de gravidgympa på apalby 

• Anilo

Du skickar ett meddelande till mig här så lägger jag till dig :)

• Tre solstrålars mamma

Jag tycker också det lite förvirrande men känns inte alls som om har lika lätt att veta vem som är vem och vem som skrivit vad på Fb tillskillnad mot här. Vet inte men jag föredrar att småprata här och bestämma fikaträffar på Fb.... haha
    Jag har ju ingen aning vem ni är här som skriver på Fb så inte lika kul..

• Tre solstrålars mamma

Vet ni vad vi kanske ska få tillökning med? .Ja förutom en bebis i maj....så kanske vi ska hämta en Jack Russell valp på söndag. Har tingat en men ännu kan ju något komma ivägen så får se hur det blir. Har funderat i många år på detta hundköp....ja i närmare exakt 8års tid
    Egentligen vill jag ha en stor brukshund (Beauceron) men inte riktigt lika roligt för barnen då de inte kan rå på en sådan hund. Just en Jack Russell blev ett bra mellanting... en liten hund som barnen kan hantera men ändå såpass "stor i sinnet" att matte kan träna hunden och få ut lite av "storhundsmentalitet" av den
    VI får väl se som sagt om vi blir med valp på söndag eller hur ser ut

• LillTina

Två solstrålars mamma: ja jag håller med jag har ingen aning vem man pratar med på fb. Känns lättare här och som du ska boka fika på fb. Roligare att läsa inlägg här. Vad roligt med hund Jack Russell är en smart hund att träna. Är tyvärr allergisk så här blir de vara fiskar . Hahað???

• Anilo

Vi kan lägga upp ett BF-dokument på FB där vi även skriver vårt alias här :)

• rosenfink

Hej hallå! 
    Jag såg denna tråd av en slump, och blev glad!
    Har precis flyttat tillbaka till Västerås efter 1,5 år i Spånga. Har en del vänner här, men känner bara ett fåtal med barn.
    Jag och min sambo har en son född 20/10 2010 som ska få ett syskon i juni. Vi ska på RUL på torsdag och hoppas på att både få se vem det är som bor i magen samt när han eller hon hade tänkt dyka upp hos oss :) 

Svar på tråden Gravid i Västerås