Inlägg från: novaunique |Visa alla inlägg
  • novaunique

Augustibebis 2012

Tänkte haka på här lite, om det är ok...?

BF 31 juli eller 1 augusti - så jag känner mig lite mittemellan juli- och augustitrådarna så jag får väl kika i båda Flört

Detta är andra barnet, har en femårig dotter redan.
    Hade, innan vi fick henne, en del otur, bl a ett MA i vecka 13. Så vi ropar inte hej i första taget. Är i vecka 6+nånting nu, så vi avvaktar och ser...

• novaunique

Jag har också varit på VUL och fått se ett pulserande hjärta idag

• novaunique

Jag går på privat MVC (privat gynekologpraktik). Ringde helt sonika och frågade om de hade möjligheter att göra VUL. De svarade ja men med viss tveksamhet och frågade varför jag ville ha det, "alla är oroliga" menade hon på (vilket hon ju säkert har rätt i). Jag har haft MA i v. 13 förut så det var mitt skäl och det räckte. Hade nog väldig tur också, eftersom samtalet innan mig var ett återbud - det var den tiden jag fick. Så hör med privata vårdgivare - där kan det gå.

• novaunique

Mitt illamående började i veckan, jag som inte mådde illa särskilt mkt alls med dottern! Men nu minsann kräks jag var och varannan morgon/förmiddag. Vecka 10+4 idag. Har inte hittat rätt bland "knepen mot illamående" ännu...

• novaunique

Huuu vad min mage gör ONT! 11+2 idag och mage liksom ömmar och värker. Sitter mest i nedre delen. Ringde faktiskt BM och frågade om råd och de bad mig komma in för titt på måndag. Usch... det känns lite oroligt

• novaunique

mästerkatten:
    jag har som du, att det känns som ngt ivägen när jag sitter. men nån kant vettesjutton.. :-/

• novaunique

Här är det också mjölk som är en craving Maken köpte hem fem liter i onsdags kväll. Igår kväll var de slut...

• novaunique

Oj, värmeljuslyktan - beklagar!
    Skönt att skrapning gått bra. Se till att läka nu, både i kropp och själ, och ge er in i matchen igen när kraften finns.

Svar på tråden Augustibebis 2012