Inlägg från: novaunique |Visa alla inlägg
  • novaunique

Augustibebis 2012

Här är en till med vita fläckar. Både på benen och armarna.

Bebis har vänt sig fel inatt, så nu är huvudet upp igen. Envis skrutt.

• novaunique

Skaldjur ska gå bra att äta, mig veterligen! Har iaf jag gjort, utan att skämmas

• novaunique

Jag har 25 dagar kvar nu!
    (blir ju planerat kejsarsnitt för oss)
    Känns som det inte kommer vara en dag för tidigt, svullna fötter och många förvärkar...

• novaunique

Här är det sömnlöst! Att det ska göra så ont i kroppen att ligga ner!

Stövelkatten: Skönt att allt såg bra ut och hejhallå vad coolt att du börjat öppna dig! Förhoppningsvis gör dina förvärkar en del av "skitgörat" så har du ju vunnit flera cm innan det dra igång på riktigt!

Nähä.. dags att försöka lägga sig igen ett tag kanske.. Tur jag är sjukskriven och kan sova ikapp lite dagtid imorrn, annars blir jag fru arbigga

• novaunique

Jag som BRUKAR sova pissigt har för en gångs skull sovit bra! Vaknade bara två ggr för att kissa och självklart böka runt med de sjuttioelva kuddarna man numera har sovsällskap... Önskar er alla en fin dag!

• novaunique

natlup:
    ni kanske inte behöver åka egen bil dit? taxi? skjuts?

• novaunique

Angående förlossningar och smärttrösklar - man klarar mer än man tror! Jag trodde, innan min förra förlossning, att jag inte skulle klara ett skvatt - men se det gjorde jag ju! Lustgas var visserligen min bästa vän, men jag vet att jag t o m sa "visst gör det ont, men jag dör ju inte av smärta". Försökte ta en värk i taget (oftast hinner man andas lite emellan värkarna) och inte reflektera över så mkt mer än så.

• novaunique

Jag blir alldeles nervös när ni pratar om att packa väska! Jag har inte ens tänkt tanken! Men det kanske börjar bli dags.. (även fast vi har ett datum för snitt så KAN det ju sätta igång spontant inser jag nu)

• novaunique

JIoow:
    Jag bor ju också i Västerås. Skönt att du ändå inte behöver åka längre än till KS!

• novaunique

Här är det också halsont och dessutom bohåleont - huvudet sprängs av smärta! NU liksom? Blir säkert antibiotika inom ett par dagar, känner alltför väl mina bihålor...

Svar på tråden Augustibebis 2012