Inlägg från: novaunique |Visa alla inlägg
  • novaunique

Augustibebis 2012

Ellenbmt:
    Ja min BM har förlossningsjournalen. Jag fick snittas pga att dottern "fastnade" på vägen ut, så vi ska lite längre fram prata om huruvida det blir snitt igen eller om jag kan föda vaginalt. Tack för att du påpekade detta!

• novaunique

Jag har inte ens lagt till mig i bf-listan! Surfar alltid på mobilen och vet att det blir strul när jag försöker kopiera.. Men jag hänger med ändå. Om nån av er andra vill lägga till mig så har jag BF 1/8, det är mitt andra barn och jag bor i Västerås

• novaunique

Nån mer som har mycket flytningar? Inget blod men lite "slemmigt" sådär (sorry ordvalet).. Blir nästan orolig att det är slemproppen... (vecka 13+nånting idag)

• novaunique

Ok, då är jag inte ensam om flytningarna då - tack för svaret!
    Hade inga flytningar alls med dottern så jag blev helt chockad över mängden idag..

• novaunique

Städar halvt ihjäl mig och är irri till tusan på min man! Varför fattar inte karln att han också måste hjälpa till med "det tråkiga"?! Jag blir gaaaleeeeen!!!

• novaunique

Men oj, A R, fyy så känslomässigt utmattande er förmiddag måste ha varit! SKÖNT att allt var bra!

• novaunique

Diorali:
    Nä vad ledsamt! Kram till dig!

• novaunique

Nån annan som tror sig ha sammandragningar?

Jag har det just nu, skitdrygt! Började när jag hällde i mig kaffe. Antar att kaffe inte är poppis så det får jag sluta med. Kan man ha sd såhär tidigt?! (v 15+0 idag)

• novaunique

oxle bo:
    jag känner bara av nån liten buff per dag, knappt så jag vet om det är bebis eller gaser i tarmarna för mig var det (i förra graviditeten) inte förrän närmare vecka 20 som det började rumla om ordentligt, så ta det bara lugnt

• novaunique

Usch, har dåligt samvete. Har en överj-lig förkylning med tillhörande hosta. Hostar upp inälvorna känns det som, och får jättemkt sammandragningar som följd. Ringde min vårdcentral och rådfrågade och de skrev ut cocillana-hostmedicin. Tydligen ok att ta när man är gravid. Tog det ikväll, nu till natten. Det hjälper mot hostan men fasen, det känns inte kul att stoppa i sig ngt... jag blir ju som lite groggy/trött av medicinen.. hur ska då inte skruttunge känns det därinne..? Blä.. gillar inte detta..

Svar på tråden Augustibebis 2012