Inlägg från: novaunique |Visa alla inlägg
  • novaunique

Augustibebis 2012

Nu lyckades jag inte se vem som gav det fräsiga tipset med vicks, kompostpåsar och raggisar mot hosta men hahahahahaaaaa det ska absolut provas! Tack! Ska avlägga rapport imorrn!

• novaunique

Har inte känt av bebis i magen på flera dar. Innan har det varit iaf EN liten buff per dag. Men nu - nada. Fasen vad orolig man blir direkt! Kanske är dags att investera i en sån där Angelsound ändå...
    Nån annan som upplevt samma sak? Att det lever om och sen blir lugnt därinne..?
    Önskar er alla en mysig lördag!

• novaunique

Tack för era peppande svar angående lugnet i magen! Har idag försökt "väcka" korven därinne med bl a kaffe och kallt vatten men jag känner inget. Ska beställa ett AngelSound tror jag. Fast det nu kostar sina dyra 600 spänn (höll på å ramla omkull när jag såg det)..
    Avvaktar i nån dag till, om jag sen fortfarande inte känner nåt får jag väl be BM lyssna in lite... (om jag inte hinner få mitt eget AngelSound och faktiskt lyckas hitta hjärtslag innan dess)

• novaunique

Men shit, visste inte att det fanns på teknikmagasinet! Sökte bara på webben och det billigaste jag hittade var för 600,-! Ska kolla på teknikmagasinet imorrn! Tack för tipset!

• novaunique

Stövelkatten: Japp korrekt, Caremaxx hette den och allt ingick! Nu har vi hela familjen lyssnat på de snabba små susiga hjärtljuden därinne. Dottern log jättefånigt, maken såg lugnad ut och jag bara njöt av att det verkar ok därinne... phew..

• novaunique

Foglossningen är här. Men vaddå, det är ju bara 60% kvar av graviditeten... :-O

• novaunique

Här är det fortfarande lugnt med buffar därinifrån Men jag har ju hört hjärtat så den lever ju. Men oroad blir jag ju ändå, eftersom det var rätt mkt buffar någon vecka sedan..

• novaunique

Tesdy:
    också ont i blygdbenet och liksom "nertill" mest. Supervrålar om jag ska typ rätta till en matta utåt med benet - aoooo! Får också ont om jag suttit mkt. Ta sig upp ur soffan är ingen dans på rosor. Blir inte så mkt romance hos oss ikväll...

• novaunique

Jag lyckades ju höra bebbens hjärtljud med vår egen doppler i söndags. Idag provade jag igen och nu lyckades jag INTE höra... Fasen varför kunde jag inte bara ha nöjt mig med söndagen lyssning - är ju helnojjig igen nu Är det så för er andra med, att ni ibland inte hittar hjärtljuden?

Svar på tråden Augustibebis 2012