Augustibebis 2012
Jag inbillar mig att jag känt lite fladder, men troligtvis är det gaser...
Jag inbillar mig att jag känt lite fladder, men troligtvis är det gaser...
Godmorgon på er!
Hörrni jag har en fråga (är väl helt bimbo
) Jag har fått BF 1/8 och går idag in i vecka 11+4. Hur kommer det sig att vissa av er andra har gått fler veckor och ändå har BF i augusti? Har det med ÄL och sånt att göra? Jag fattar kokosboll
Ahaaa - nu är jag med. Tack för svaren Gadget och Mästerkatten
Oj jag öppnade just posten som låg på hög (körig vecka) och jag har fått tid till RUL 27/2! Redan, kände jag. Men ja, jag borde väl vara i vecka 17-18 då tror jag...
Förresten - hur är det med röntgen av tänder när man är gravid - nån som vet? Har tid på onsdag och läste just (igen - oöppnade posten haha) att det ev blir röntgen...
April1977: Tack!
Usch inatt vaknade jag av att det skar som knivar i magen! Ooooont. Trodde på allvar det var MF på gång. Ont liksom vid blygdbenet och ut-uppåt åt vänster. Sen gick det över. Knäppt! Ska till läkare imorrn (på BMs inrådan) - får se om de vill kika in med ett VUL eller inte.
April1977: Ja jag med
Är i 12+0 idag så det vore väl typiskt om det skulle skita sig nu! Inga av er andra som kan ha så ibland? Jaja... det visar sig imorgon...
Fick ett bonus-VUL idag pga allt magont. Allt ser bra ut! En liten vilding därinne
De kan inte förklara mitt magonda riktigt, men det är iaf INTE pga bebis, menar de. Skööönt!
Hejåhå:
Åh vad roligt med bröllop!
Och det lät riktigt kul med utlandssemestern också.. ska försöka övertala min man till det.. och försöka skrapa fram pengar ur nåt hål nånstans