• mijja12

Augustibebis 2012

Tror jag snart dör av denna ständiga klådan verkar som ingen lyssnar på mig heller. Vet inte hur jag ska få läkaren eller barnmorskan att lyssna på mig att detta börjar tröttna ut mig nu, det kliar liksom inte bara på magen utan låren, benen, armar ja överalt.. Vad ska jag göra??

• mijja12

Gäsp* helt slut efter en kväll på Ikea nu kommer man inte ens upp ur soffan pga foglossningen jippi

• mijja12

Min arbetskollega har en tens hemma som jag skulle pröva då jag nu är sjukskriven på 50% men det känns inte som vila och jobba mindre hjälper mot foglossningen

• mijja12

I helgen blir det gipsavgjutning av mage som ett minne :) sen ska nog mannen måla den i en fin färg till sonens rum :)

• mijja12

Dagen har nog varit helt okej middag hos mina föräldrar med min mormor och morfar då kom mormor med en hel kasse av grejer hon sytt och virkat till bebisen :) jätte mysigt har verkligen satt henne i arbete hihi sen kom mamma med en kasse av body som hon shoppat för 17 kr/st helt sjukt sen hade hon hämtar ut apoteksgruppens babybox till mig med. Skönt när man har snälla släktingar

• mijja12

Skönt att man svimmar mitt när BM lyssnar på lillens hjärtljud

• mijja12

Gadget: Hon sa att jag hade förvarnat henne genom att säga jag tror jag svimmar nu. Men det var låg blodtryck så när jag vaknade låg jag på vänster sida med två BM som kollade på mig :) kändes skönt att det var där och inte på tåget eller bussen

• mijja12

Jag väger mig alltid hos bm och tar en urinsticka för att kolla protienet i urinet. Sen frågar bm vid varje besök vad jag vägde idag och hur stickan såg ut. Det gör alla som går hos dom bm som jag går hos tycker det är intressant att hon följer vikten noggrant.

• mijja12

Jag längtade bara efter ett frisk barn då jag varit med om ett svårt missfall. Sa till hon som gjorde ul att kolla så allt stämmer med den lille!

• mijja12

Oh vad jag känner mig slut i kroppen och huvudet idag legat och vilat i sängen från kl 13 fram till nu så skönt det var att ta en lite tupplur. Jag ska på student på fredag och känner att jag absolut inte har något att ta på mig har ni några förslag?!

Svar på tråden Augustibebis 2012