• mijja12

Augustibebis 2012

Är så glad idag när jag vaknade för jag har fått sova som jag inte gjort riktigt sedan i fredags + att mannen kom hem från tandläkaren med nybakade bullar från kondis inte helt fel innan han stack till jobbet och så tog han hunden på en runda så jag slapp gå ut nu. Dom har tydligen vadslagning på hans jobb grabbarna emellan är lite kul att höra vilka dagar dom sätter och vilka dagar som flest tror på.
    I natt drömde jag om att jag stod och bakade och när degen skulle jäsa så kom bebis ut helt utan någon värk eller något sådant. Haha som man drömmer när man är gravid.
    Hoppas alla får en underbar dag

• mijja12

Nej nu går jag och bakar ser om bebis vill komma ut till nybakade bullar

• mijja12

Min man vägrar färdknäpp nu sa det till bm då hon gav det som ett bra förslag nu när hinnsvepningen är gjord. Efter jag sagt det att han inte vill så sa hon du kan ju bara ta hans sperma ni behöver inte ha sex du behöver bara föra upp det och det är inte långt in. Haha trodde jag skulle dö när hon sa detta till mig berättade för mannen han blev lagom chockad.

• mijja12

Lindapernilla: låter väldigt konstigt då min bm gjorde en hinnsvepning på mig idag samt undersökte tappen.

• mijja12

Jag har en konstig fråga kanske men måste bara få svar på det.
    Var hos bm idag (40+3) och när hon kände på tappen så sa hon att det kändes som jag var en omföderska?! Men detta är mitt första barn vad menade hon med det?

• mijja12

Lillakotten: min bm föreslog det på dagens besök har inte bett om det sa bara att jag var så trött på att vara gravid plus har fått ont i mina knän och rygg då det börjar bli tungt.

• mijja12

Mammsen: min mamma trodde det var för att jag haft ett missfall där jag fick föda fram fostret. Men det kan ju vara så som du sa med hon sa iaf att tappen hade halverats.

• mijja12

Millas: håller med dig min pappa ringer varje dag kl 11 har du värkar? Hur mår du idag?! Med mera plus att folk på facebook har börjat nu med. Så nu skriver mannen varje dag på sin. Ingen bebis idag heller...

• mijja12

Millas: fick frispel idag på honom då han visste att jag skulle till bm idag kl 10.15 skrev att jag ringer sen när jag kommit hem du tror inte jag hinner mer än in innanför dörren så ringer han. Han är fan mer stirrig än alla andra. Men han fick en utskällning idag blev trött på det. Så nu lär jag väl inte fått något samtal imorgon. Men det är jobbigt för han brukar sms innan han går och lägger sig för att höra så inte bebis kommit så han missar något.

Svar på tråden Augustibebis 2012