• mijja12

Augustibebis 2012

Skulle vara duktig och raka mina ben och ja kissen men fick kalla på mannen efter ca 30 min försök att raka rätt där nere han kom in och skrattade då han tyckte jag hade rakat helt konstigt men ingen hjälp så efter ca 1 timmes rakning blev jag rätt nöjd nu har man stenhård mage och helt slut i ryggen nu får bebis komma..

• mijja12

Grattis alla som fått sina efterlängtade bebisar

• mijja12

Ush städat idag i ca 28 grader värme hjälpte inte med fullöppen balkong hatar att bo i lägenhet under sommaren. Men imorgon flyr jag hemmet några dag och flyttar hem hos mamma och pappa då mannen jobbar mycket övertid denna veckan ut. Ska bli skönt att komma hem till mitt barndoms hus och kunna gå in och ut. Så efter bm besöket imorgon sticker jag.
    Kramar på er

• mijja12

Ohh 6 dagar kvar till bf känns som jag får gå över tiden inget har hänt på länge nu.

• mijja12

Så då vart tvättberget borta och banankaka samt muffins bakade nu väntar jag bara på mannen. Hoppas detta kan sätta igång något. Plus mamma ringde och hade hittat en vinter overall till bebis som hon köpt och nu bad jag henne kolla på amningsbh till mig :) så snäll mamma som gör mina ärende :)

• mijja12

Har en fråga måste det vara bm som bokar igångsättningsbedömnings möte eller kan man ringa in själv till fl?

• mijja12

Kampis: ingen rolig bemötande du fick hoppas du får en bättre när du är där. Klart man är orolig när man inte känner samma rörelsemönster. Hoppas allt är bra med bebis.

• mijja12

Fick ett härligt uppvaknade idag telefonen ringde och det var mosters älskling som ville prata med moster och Killer(våran hund) fick lite tårar i ögonen. Hon blir snart 3 år mosters älskling. Nu vill hon också att bebis ska komma ut.

Svar på tråden Augustibebis 2012