Augustibebis 2012
Ursäkta frågan min vad ligger barnbidraget på?
Ursäkta frågan min vad ligger barnbidraget på?
Therese 445: tack
Orrh hade världens bråk med mannen innan idag om hunden och jag blev väldigt ledsen och så drog han i väg och fiska så nu ligger man är i soffan med världens ångest och gråter efter vårt bråk..
Oh hatar att bråka.. :'(
Olgaisback: nej han bara drog jag har varken ringt/smsat honom. Vi har dock inte bråkat på hela graviditeten så kanske behövdes men tycker det är över en sån liten sak att det inte behövde bli så här stor sak. Plus nu har jag skit ont i magen.
Tesdy: tack så mycket bara känner mig helt nere nu.
Skönt att du snart får lite ledighet :)
EmelieK86: jo det är ju lite läskigt när han aldrig innan höjt tonen till mig låg och böla efter han dragit iväg med bilen, men nu är han hemma igen och han typ är som vanligt typ som aldrig bråket varit det kan få mig så förbannad det med?! Vad ska jag göra vara normal tillbaka eller dra upp det som hänt?!
Sommaren12: jag har alltid ett glas vatten vid sängen har halsbränna på nätterna och orkar inte gå upp :) lider med dig jag är precis likadan när vi sover hos hans föräldrar.
Så ja nu har bebis bökat runt i över en timme för att komma längre ner tror jag. Gör lite ont i magen när han bökar. Sov gott alla
Ang pluset så hade jag precis börjat ta medicinen för inseminering sen andra dagen på medicinen skulle jag få min mens så vart vi och storhandla på Ica maxi så sa jag till mannen att mensen är nig försenad eller något så han bara ta ett test när vi kommer hem då. Jag gick och tänkte på det när vi kom hem och var väldigt kissig så gjorde ett test för dagen efter skulle vi vara barnvakt till hans systerdotter. Så hann jag inte mer än doppa pinnen i kisset förän det var två streck stod där ett tag på toaletten med byxor och trosor nere och börjar halvspringa till mannen på balkongen med ett fett smile.. Det var vårt lilla plus :) nu är det frukost
Capy: grattis hoppas allt gått bra
Ja donken lät inte helt fel ;)
Rätt underhållande att ligga och läsa började skratta lite när ni drog upp mat ;)