Augustibebis 2012
Mammsen: okej för igår började det komma slem igen när jag torkar mig. För det har det inte gjort sedan i fredags då slemproppen gick. Nu kommer där slem hela tiden när man torkar sig. Är detta normalt?
Mammsen: okej för igår började det komma slem igen när jag torkar mig. För det har det inte gjort sedan i fredags då slemproppen gick. Nu kommer där slem hela tiden när man torkar sig. Är detta normalt?
Grattis
Grattis
Håller med dig Svipp dagarna går för låååångsamt
Helt slut mannen tog med mig till ikea för att handla lite nya saker vi var där 2-3 timmar jag höll på att dö och fick så svullna fötter att jag tog av mig skorna och gick runt barfota snacka om att folk tittade. Men en del saker fick vi med oss hem och en glass fick det bli som belöning. Bebis verkar trivas i magen nu är vi inne på vecka 41 och jag orkar inte hoppas på en bebis innan igångsättning den 20 aug. Sa till bm sist att jag ville sätta igång det tidigare men det sa hon blankt nej till Lunds bb har vecka 42 som rutin.
Hur är det med alla andra?
Jaha där gick vattnet så nu sitter jag här och ska försöka få bebis att röra sig annars får vi åka in idag för en kontroll.
Dom ville att jag skulle försöka känna bebisen innan jag gick och la mig igen men rör han inte sig så får vi åka in idag. Annars ska jag ringa dit imorgon kl 8 för att få en till för kontroll. Nej dom ville inte att man kom in nu på natten. Och jag är ändå i vecka 41 nu trodde dom ville ha in en mer då
Jo värkarna börjar komma nu. Har jag inte känt bebis till kl 3 så ringer jag fl igen men som mannen sa bebis kommer komma igång när ctg kommer på. Vi har en liten envis bebis
Aprilia1977: jo jag har med hört det att man vill ha in en när vattnet gått men än så länge känns det tryggt att vara hemma. Ligger i sängen med lite halvt om halvt värkar men dom är för långt ifrån dom kommer med typ 10-20 min mellan rum.. Tack jag går alltid på min mag känsla hade den sagt att jag ska in så ska jag in så är det bara.
Grattis