Augustibebis 2012
Sommaren12: på reklamen till cansten säger dom att den är den ända man kan använda under hela graviditeten samt under amningen. Jag hade dock ringt sjukrådsupplysningen om du är osäker eller fl.
Sommaren12: på reklamen till cansten säger dom att den är den ända man kan använda under hela graviditeten samt under amningen. Jag hade dock ringt sjukrådsupplysningen om du är osäker eller fl.
Ohh jag får snart spel på denna jävla halsbrännan inget hjälper längre plus att idag har jag haft jätte jätte ont i magen är precis som bebis håller på att fixera sig gör jätte ont när jag går/sitter så mannen har fått ta alla hundens promenader. Värst har nog varit att ta mig ut och in i bilen.. Vet ej hur jag ska klara den långa resan på onsdag då vi åker till Gränna från Skåne får nog räkna med lite stopp på vägen.
Ingen som har något tips på halsbränna som jag inte testat :)
Millas: testat allt på Apoteket som man får testa som gravid, testat dricka massor av vatten, provat äta mellanmål och mindre mat men fler gånger, känns som inget biter på mig längre. Har aldrig halsbränna annars förän nu när man är gravid :'(
Tack alla ni för svaren om min halsbränna ska försöka med några av era tips :)
Jgzu: japp gamla avsnitt vet ej när dom nya kommer.
Sandra1983: jo dom håller på att spela in nya avsnitt :)
Kan inte sova pga bebis har hicka och hela magen hoppar just nu...
Ska till bm vid 14.45 då ska mannen med och höra bebis hjärtljud för första gången han är lite nervös sa han i morse när vi vaknade :) bara synd att det är hon andra bm idag med nästa gång blir det min vanliga och jag längtar efter henne lite :)
Sommaren12: han är inte så mycket för att ta på magen samt lägga örat där jag får dra hans hand så fort bebis sparkar för att han ska ha känt en spark iaf.
Bm sa att bebis är fixerad och att förlossning inte var långt ifrån nu. Jag blev lite rädd när hon sa så har inte ens packat bb väskan. Det blev helt verkligt nu att om kanske några dagar så kommer vi kanske ha en bebis.
Sommaren12: jo men blir lite nervös när dom säger så "lycka till", det verkar vara många män som är så tror det blir annorlunda sen när bebis är ute :)