• mijja12

Augustibebis 2012

Maaya: jag har med haft äggvita i urinet men det har inte bm gjort något åt ?! Nu blev jag orolig när du börjar snacka om hf

• mijja12

Jaha då har man haft värkar sen 04.45 i natt och nu har det stoppat upp ett tag så nu ska jag försöka vila.

• mijja12

Nyss vaknat av 1,5 timmes vila nu tyckte mamma att jag behövde lite att äta. Hoppas på att värkarna kommer igång igen går upp och ner för deras trappa då sängen är på ovanplan. Tack alla

• mijja12

Avslagen cola hjälpte för min halsbränna idag har aldrig hjälpt innan

• mijja12

Stövelkatten: jo har varit lungt fram tills vid 21 tiden nu börjar värkarna komma igen. Men är hemma hos mannen nu han hade köpt en stor påse godis till mig samt tog tvätten och lagade mat till mig. Så just nu ligger jag här i soffan och väntar in nästa värk. Men när ska man klocka värken?

• mijja12

Stövelkatten: har inte heller klockat mina då
    Jag tycker dom inte kommer tillräckligt tätta men en tjejkompis sa har man tre värkar inom 10 min ska man åka in. Samt så har jag haft ett tryck där bak precis som jag blir bajsig nödig det tyckte hon att man skulle åka in för med?! Blev lite så nu men vad säger ni tjejer här som inte är förstföderskor?

• mijja12

Tack för alla svar ni är helt underbara här inne :)

• mijja12

Har legat i soffan i natt då min man snarkat som ett ånglok och orkar inte diskutera med honom så tog täcket och kudden senare kom även hunden då hade han med fått nog i morse kommer han ut och frågar varför jag sover här jag bara skrattade..

• mijja12

Babyhummingbird: lät som en väldigt skojig och mysig kväll :) tur med vädret. Hoppas du inte behöver åka in.

• mijja12

Kom igen nu katten snart kommer det en bebis :)

Svar på tråden Augustibebis 2012