• mijja12

Augustibebis 2012

Haha jag tror jag dör

• mijja12

Börjar få lite känningar för typ 1-2 timmar sen och dom håller i sig men inga värkar bara ont i magen och kan inte ligga eller sitta upp plus en halsbränna blandat med illamående.. Måtte bebis komma i natt

• mijja12

Nu kom nog slemproppen jävligt äcklig pm jag får säga min mening i det hela

• mijja12

Lolli87: han är beräknad tills imorgon den 4/8

• mijja12

Novixi: tack hoppas med att han är punktlig hade varit skönt.

• mijja12

Här hade man sammandragningar hela natten fram till 5 imorse då tog jag 2 st Alvedon och la mig i sängen somnade efter typ 5 min. När jag vaknade då vart allt borta. Så nu blir det vandra runt på gislövs marknad en stund.

Grattis till alla er som fått era underverk inte alls avis

• mijja12

Nej nu är jag otroligt trött på att vara gravid hade 2 värkar innan på 10 min och ont i ryggen plus illande känsla ner mot muffen men nu ingetting och slemproppen gick igår kväll, men om urinet luktar sperma utan haft sex vad kan det bero på?

• mijja12

Mannen tycker vi ska avvakta och nu blir jag så där orolig

• mijja12

På väg in till prematalen för att bebis inte rört sig på hela morgon trots isglass mm när jag väl ringde till fl i Lund så vart där fullt överallt både Helsingborg, Malmö så nu blir det en annan avdelning i Malmö så tar emot oss visar det sig att det är förlossning idag så blir det att åka till Ystad detta har jag varit rädd för länge att jag skulle behöva åka Skåne runt..

• mijja12

Nej vi har nyss kommit till sjukhuset i Malmö då det tar tid att lämna hunden och sen köra så nu väntar vi på att bli uppkopplade via ctg

Svar på tråden Augustibebis 2012