Inlägg från: Mamma070912 |Visa alla inlägg
  • Mamma070912

Augustibebis 2012

Novalina skrev 2012-02-05 21:46:43 följande:
    OK, så du gick inte till ÖF innan ditt barn va ca 18 mån alltså?

Eller menar du att det är först då de börjar kunna koncentrera sej mer?...
    Jo vi var där från ca halvåret så jag menar när de börjar krypa, och koncentrera sig vid ca 1,5 år.

Här är öf öppet 9-12, 2 dagar i veckan så det blir en liten smörgåsfika där, och sen lunch hemma. (De har inget onyttigt där).
    Ibland vill man inte vara så social så då håller man sig mest till barnen och hjälper dom, och andra gånger vill jag gärna prata med föräldrarna. Bra sätt att träffa nya människor om man inte känner så många på orten.
    Äntligen kom vår efterlängtade lilla Julia
  • Mamma070912

Orolig för jannonym... Hur går det för dig? Inga positiva tecken? Lång väntan tills imorgon... Styrkekram.

• Mamma070912

Idag ska tjejen få berätta nyheten på dagis Hon är så stolt. Ska bli spännande att se hur snabbt nyheten kommer tillbaka till oss Hon har varit så duktig och inte sagt något på 3 veckor, men nu är det äntligen dags...

• Mamma070912

jannonym: Attans också.... Hoppades du skulle hitta så du kunde vara lugn igen. Det är inte mycket till tröst men det är nog säker bara så att den lille gömmer sig. Imorgon får du se ett starkt hjärta. Skönt att vara hemma idag också då så du inte behöver tänka på jobbet. Inte lätt att koncentrera sig på något annat. Håller tummarna för dig!

• Mamma070912

jag har förresten vanlig glidmedel (Klick) till angelsoundet.

• Mamma070912

Jag tror du har hittat rätt, om det är så att du reagerat på något som låter snabbare så är det så. Slappna av nu

• Mamma070912
    Saftmedbulle skrev 2012-02-06 16:58:53 följande:
    Wow, det var verkligen duktigt av henne!
    Ja det trodde vi aldrig, men hon har varit otroligt duktig. Har fått berätta för några släktingar under tiden så hon har inte behövt vara helt tyst iaf
  • Mamma070912
    Sommaren12 skrev 2012-02-08 11:56:35 följande:
    Hjääälp!! 

Stod och sminkade och tyckte det glittrade så uppe på huvudet. Tittade närmre - VITT hårstrå! Och ett till och ett till! Gråter Tror jag hittade fem st. Har ALDRIG sett det förut... Tror ni det kan vara gravidhormoner? Nån som varit med om det? Och i så fall, går det över?! Vill inte bli vithårig än, är ju liksom 26 år... Rynkar på näsan
    Jag med! Tänkte tanken på att det kanske berodde på graviditeten då det har kommit de senaste veckorna. (Färgade över i fredags ). Men det är nog bara att inse att åldern börjar komma ikapp en... 31år.
    Äntligen kom våra efterlängtade prinsessor!
  • Mamma070912
    Diorali skrev 2012-02-08 11:49:36 följande:
    Har inte skrivit så mycket här men drar mig ändå ut tråden då det blev bekräftat missfall idag i v.11+0. Fostret hade slutat växa redan i v.6  

Stor kram och lycka till alla ni andra!  
    Fy sjutton! Allas vår mardröm... Hoppas det inte blir jobbig återhämtning och att ni snart får + igen, om ni vill. Stor kram!
Svar på tråden Augustibebis 2012