Augustibebis 2012
Håller tummarna för dig med Anneh! =)
Håller tummarna för dig med Anneh! =)
Ellen: har du ngn annan som kan köra med dig? Ifall att... ?
Åh vad spännande! Vill oxå!
Ellenbmt: förstår dig precis! Min första kom 37+3 och andra 38+4 så jag är också inställd på att få tidigare. Är 37+6 idag. Mentalt snart på övertid som du säger. Att behöva gå fullt ut finns nästan inte i min värld... :-S
Halloj tjejer!
Var ute på två promenader igår. Sedan till och från igår, inatt och nu har jag ihållande mensvärk i rygg. Haft lite värkar men de har inte kommit regelbundet. Sammandragningarna påverkar mig på samma vis som Iväntanpådig att andningen blir tung. Mina misstankar kring proppavlossningen de senaste veckorna har varierat mellan genomskinlig/vittrådig och gröngul och olika mängder. Imorse var det ordentligt som kom, men jag har inte haft något blodliknande i. Vet inte om jag vågar gå en promis idag eller om jag ska försöka ta det lugnt. Vill gärna att det kommer igång om det nu är så. Känner ni er mer yrsliga nu i slutet? Har även ett ökat tryck mellan benen och kan inte sitta längre utan måste halvligga. Eller ja - wc stolen är toppen för att avlasta trycket lite när det är tomt i mitten. kanske skulle införskaffa en badring!
Känner mig lite vilsen ifall denna förlossning inte skulle sätta fart med vattenavgång likt de andra två. När ska jag ringa förlossning för rådgivning? Vill hellre gå latensfas och den mesta väntan hemma, men vet ju inte hur det kommer bli. De andra två har kommit i rasande fart efter vattenavgången...
Vaknar upp och upptäcker antydningar till blodstrimmor i slemmisen - Yeey! =P
Grattis Tesdy!!
Eller hur Nettan!
Sommaren: vet inte men vad jag läst och hört är det ett tecken på att det är nära om det är blodstrimmor i proppen. Hoppas på att det är så! nu i kombination med att magen är körig hoppas jag V e r k l i g e n att det närmar sig!
Måste bara berätta om två andra saker. Dels fick jag mina yrkeslegitimationer hem igår och idag fick vi besked av mäklaren att säljaren godtar vårt bud vi lagt på ett hus! Ska och titta idag igen och förmodligen blir det kontrakt på måndag och inflyttning i november!
Oxel bo: lycka till! Vad kul!
Skönt att de upptäckte läckaget Gadget! Lycka till nu!
Grattis på dagen sommaren!
Nu är det bestämt. På måndag skriver vi huskontrakt!
) känns bra att veta att vi bara kommer att bo i denna lägenhet 3-4 månader med bebisen.
trivs verkligen inte här.
Nu ska det bli vila en stund!