Augustibebis 2012
Ska sy ett fodral till skötbädden tänkte jag. Tror ni man kan använda sån där bomullsvaxduk som är lite matt, alltså inte den helt blanka?
Ska sy ett fodral till skötbädden tänkte jag. Tror ni man kan använda sån där bomullsvaxduk som är lite matt, alltså inte den helt blanka?

Aprilia: jag vetetusan, det händer ju liksom inget mer... Hoppas kan man ju!
Grattis till alla nya bebisar! Och grattis A R! Underbara nyheter! Vad glad jag blir för er! :)
LIJon: Lika bra att ringa in och rådfråga.
Makkinje: lycka till! Funderar på om jag ska försöka gå en runda. Färdknäpp går inte mannen med på, han tycker inte det känns bra att "slå bebis i huvudet" :P och om jag ber honom att bara komma i mig så tror han nog att det är enda anledningen till att jag vill nuppa öht. :/
Grattis frukå!!! :)
Ellenbmt: Åh va gött! Passa på och njut tillsammans fram till bebis kommer! :)
Ninime: Hu va jobbigt! :( Jag är livrädd för den där omtalade babybluesen... Hoppas det blir bättre snart! kramar
Aprilia: Ja jag vet det är svårt. Man får besluta själv. Men just det här med kudde tycker jag alla gör olika med och jag tror inte varken det ena eller det andra eg är bättre. Rekommendationerna har varit olika fram och tillbaka och jag är fortfarande inte säker på vad som gäller nu, men jag tror socialstyrelsen rekommenderar kudde mot platt huvud. Så gör som du känner, det blir säkert bra! :)
Kampis: Wow vilket fynd! :)
Är det verkligen sant det där med lingonsylt? Jag har med provat, men kände mig så knäpp när jag stod där å höll på att spy typ. Tänkte att det kanske bara är nån som jäklas med en för alla knasiga igångsättare man provar och hittat på att det hjälper? :D
Här kommer det mer slem och mensvärken tilltar samt ordentliga sd men förutom det förstnämnda så har det varit såhär ett par kvällar nu så jag tror bara magen tränar.