Augustibebis 2012
Grattis till lilla Emelie! Skönt det låter med en enkel förlossning! ;)
Grattis till lilla Emelie! Skönt det låter med en enkel förlossning! ;)
A R: förstår att du blev besviken. Samma hände mig. Hade 4-5 min emellan värkarna, ringde fl, mannen duschade och åt å så la vi ner kamera å det sista i väskan. Så slutade det. Jag blev så deprimerad att jag grät i två dar! Var så redo att åka in och blev bara totalsnuvad!
Hoppas det blir dags snart ändå, jag gissar inom två dar på dig. ;)
Grattis themaraja till alfred!! Synd att förlossningen slutade tokigt, men nu är han här!
I v 37 var Selma beräknad plus 12 procent men i v 40 var hon tillbaka på normalkurvan och vägde 3150 g enligt läkaren. När hon kom drygt en vecka senare vägde hon dock 4255 g så deras mätningar är ju inte att lita på. De kan väga både rätt mycket mer eller mindre i verkligheten.
Grattis till nykläckta bebisarna!
Tycker vi kör kom-i-form-tråden separat! Längtar efter den. Har gått ner 9 kg senaste veckan. Dieten heter "föd ett barn"! ;)
Jag har börjat göra en tråd för viktminskningen! Återkommer med länkar snart! :)

Ja vart har hon tagit vägen? :S
Cupcakekiller: fint babyskydd du köpt! :) men du, bebis kommer när den har lust. Jag rekommenderar varmt att vila och äta mycket så du har bra krafter när det sätter igång. Du kommer behöva det, tro mig. Jag var själv ute och gick, bakade och donade för att få ut henne och få tiden att gå. Det resulterade mest i att jag var trött redan när vi åkte in till fl. Det är inte för inte som födseln jämförs med ett marathon...