Augustibebis 2012
Kan meddela att Kampis fått en liten söt dotter idag! 
Kan meddela att Kampis fått en liten söt dotter idag! 
Tror ni det kan vara skadligt för bebisen att gå på konsert?
Var nyss på Miss Li och ljudinställningarna på deras mickar var ju knappast toppen så det var inget behagligt ljud. Efter två låtar började bebban sparka en del, vilket hon inte gjort på länge (bara sina alienrörelser), så blev nervös och gick då.
Omöjligt att svara på strangeryoutwo! Men man kan väl säga att det finns en god chans att din bebis kommer idag. Lycka till!
Grattis Barcelona! :)
Och lycka till Mijja! Men om de har fullt är det inte bättre att åka till ett annat sjukhus? Eller tror de att de kan få in dig snart eller?
Hur ont ska det göra?! Här kom det värkar helt plötsligt. Har varit lugnt hela dagen och nu pang bom senaste halvtimmen har de kommit med ganska korta mellanrum. Har inte räknat än för jag tror inte riktigt på det. De gör ont men inte så jag måste andas igenom dom. Bebisen skruvar mellan benen extra mycket nu också. Kan det komma bara så helt plötsligt?!
Ska se vad det blir av detta, men tror verkligen ingenting... Bf imon.
Känner mej som en nolla nu. Fattar inte hur jag ska klocka fastän jag trodde jag visste. Men hur långa kan värkar va egentligen? Mina är på 3-5 min, är det normalt?
Nä känner mig inte orolig, bara fattar inte. Alltså jag är inte ens säker på att det är värkar längre. Får en rejäl jäkla sammandragning som håller i sig 3-5 min och så kommer smärtan i sammandragningen, men varar inte lika länge. Vet inte om det är värkar och om det är det så vet jag inte hur jag ska räkna. Bara det partiet som gör ont eller från magen drar ihop sig tills den slappnar av.
Tror bara min kropp driver med mig nu...
Nähä nu glesar det ur. Blev väl inte roligare än så...
Tack ellenbmt, då är jag inte helt ute och cyklar! Har gett med sig nu. Kommer nån ibland men är bara ömma, så det var väl bara förvärkar då. Känns ok ändå. Då kan jag baka fler bullar imon haha! :)
Ellenbmt: nja här är lugnt. Det kommer nån värk då och då men helt oregelbundet och väldigt glest så inget nu iaf. Har dock inte stigit upp än. Ska handla, baka och städa idag. Får se vad hon tycker om det. :)
7eH: jag har haft så som du med stenhård mage. Tror det började för två veckor sen, alltså typ som du är nu va? En del dagar har jag då haft konstanta sammandragningar som ej gjort ont. Ganska uttröttande. Tror din mage börjat träna kanske. Man kan ju inte göra ett marathon utan att va fit! ;)