• FruFoxy

Augustibebis 2012

vippan:
    Ja, visst är det svårt med pojknamn! Är det några som kommit upp på "kan tänka mig-listan"? 

• FruFoxy

Bullen:
    Kanske kan ta Knut som mellannamn i värsta fall?  

• FruFoxy

vippan:
    Det var fina namn, och August passar ju himla bra med tanke på bf-månaden

Ja det är iaf skönt att ha några alternativ! Men med första hade vi två namn att välja mellan, Isabell och Tindra. Vi var mer inne på en Isabell men när hon kom ut sa vi båda i kör "Det där är en TIndra!" och det säger alla, att hennes namn passar henne så bra för hon är som en glittrande stjärna som tindrar så vackert....som blir 9 år imorgon *tår i ögat* Min fina lilla tjej som blir stor! 

• FruFoxy

Oj, glömde skriva, att även om man är färdig så har vi inga alternativ än, så det kanske inte alls blir en Dexter eller Molly som vi tänkt...och då har vi ett problem

• FruFoxy

anna:
    Då är det säkert en flicka denna gång

Nu ska jag hoppa i säng, blir en tidig morgon imorgon *ryser av tanken*. God natt allesammans. Sov gott! 

• FruFoxy

Mamma060314 och any19877:
    Grattis gånger två till er! Underbart!

• FruFoxy

Det är så mycket som skrivs så det är en aning svårt att hänga med.

Har precis kommit hem från mina föräldrar, hjälp dem städat inför julen. Att stå med värsta illamåendet och dammsuga samtidigt som man ska vara som vanligt för att inte avslöja är inte lätt. Rusade hem och fixade några minitubs med tacosås och tacoost. Nu mår jag bättre!

Många som skulle på vul idag om jag inte såg fel, hoppas det går bra för alla er! Ska nog läsa lite mer noggrant i tråden nu.. 

• FruFoxy

bullen:
    Det är säkert ingen fara! Med tvåan och trean hade jag inga symtom, alls! Glömde till och med bort att jag var gravid till och från Även om det är svårt att koppla av så försökt göra det ändå. Det är väl skönt att du inte ligger och kräks? Det är väl skönt att du inte somnar på jobbtoan som nån här i tråden gjorde? Jag tror att det är ok med den lille därinne!

natlup:
    Det är läkare som gör vul och efter v. 9 kan vanliga bm göra ul, så det är därför de vill att du väntar tills dess. 

• FruFoxy

annasv:
    Vad bra att ett hjärta slog! Men vad mysko att du fick hoppa tillbaka så i gravidveckorna. Är du hundra på att du hade äl när du tror du hade? Kanske det bara är en lite mindre baby som växer på sig och så får du flytta fram sen vid rul! Vet inte hur sånt där funkar men det där med att hjärtat slog är ju toppen iaf! 

• FruFoxy

bullen:
    Förstår precis! Men alltid ska man vara nojjig över nått, så det är ju som det ska vara  

Svar på tråden Augustibebis 2012