• FruFoxy

Augustibebis 2012

natlup:
    Men ååh, vad irriternade med klådan där! Det är ju liksom inte bara att klia utan det krävs ju lite armbrytning för att nå dit. Eller har du fixat nån bra klipinne?  

• FruFoxy

BinniBoo:
    Ibland är det meningen att det ska bli ett barn, det känns verkligen när man läser din berättelse! Grattis!

• FruFoxy

natlup:
    I hela graviditeten kan man få det eftersom det är växtvärk, livmodern som växer. Har du väldigt ont? 

• FruFoxy

nyköpings bo:
    Mitt första var ett akutsnitt och de två efter är vaginala. Vid tvåans förlossning var de dock väldigt uppmärksamma på mig eftersom jag fick en igångsättning också. Men inga problem uppstod, inte heller under treans förlossning. Jag hoppas verkligen det blir en vaginal förlossning denna gång också för jag känner som du, att snitt inte är att föredra! 

• FruFoxy

gadget:
    Tycker du det hjälper med att smörja in dig? Testade det igår men det fungerade inte alls.
    Grattis till spyan!  

• FruFoxy

mästerkattenistövlar:
    Vilken vecka är du i nu? Det låter verkligen tufft att vara SÅ trött!!
    Har ni tvillingar i släkten?
    Det här är min första graviditet som jag inte misstänker att det är två därinne, hoppas det inte betyder nått!  

• FruFoxy

mumbi:
    Grattis!

Pisan1:
    Vad tråkigt att läsa Jag hoppas att det inte är mf! Ska du åka in och kolla?

• FruFoxy

Pisan1:
    Håller tummarna för att det går bra för dig!

Tossan:
    Grattis och välkommen! 

• FruFoxy

bullen:
    Exakt så är det, oron slutar inte utan man får bara nya saker att oroa sig över  

Svar på tråden Augustibebis 2012