Inlägg från: Mamma070912 |Visa alla inlägg
  • Mamma070912

Augustibebis 2012

Stort grattis Gadget! Känns som tråden har hunnit i mål nu när skaparen är klar

Äntligen kom våra efterlängtade prinsessor!
  • Mamma070912

Grattis Ninime!!! Så skönt att allt gick så bra efter denna långa väntan

• Mamma070912
    A R skrev 2012-08-05 21:25:20 följande
    Är det någon mer som har ilningar i jumsken?
    Tror det är någon nerv som hamnar i kläm, rätt som det är gör det så satans ont och så går det över lika fort igen.  
    Här med! Haft i flera veckor. Är ju säkert någon nerv i kläm...

Lycka till novixi!!! Hoppas det är dags på riktigt nu

Tjockisbullen: Du har verkligen råkat ut för en riktig skitförlossning Kan de inte åtminstone hjälpa dig nu efteråt när de nu betedde sig så dåligt under fl? 
    8 minuter utan att hålla emot! Stolpskott...

Att bli klippt är ju att föredra framför att spricka, då blir det ju under kontroll iaf. Blev klippt med min första och då var det en befrielse, istället för att fortsätta kämpa utan att hon kom ut.. 
    FruKå skrev 2012-08-05 21:27:12 följande:
    Åh vad det knölas på höger sida..en fot åker fram och tillbaka och kommer snart ut genom skinnet, som varje kväll i fler dagar. Åh om man hade den lille bredvid sig i soffan så man kunde hålla i de små fötterna...
    Har också de där små fötterna som vill ut i sidan, kan titta fascinerad hur länge som helst Drömmer dock ofta att man kan se en hand eller fot sticka ut genom huden, och man ser fingrar och tår exakt hur de ser ut, med min hud uttöjd till ett tuggummi

GRATTIS alla nyblivna mammor!
    Här är det en evighet kvar, 36+3 idag. Men jag är inte heller redo riktigt än...

• Mamma070912
    Novixi skrev 2012-08-05 23:06:16 följande:
    Då har vi nu fått en liten lillebror :) 3120 gram och 48 cm lång. Han kom idag 5/8 kl.20.00, med raketfart jämfört med storebror. Hann vara inskrivna 3 timmar när han kom ;)
    Alla mår bra och jag uppdaterar mer när vi vilat upp oss :)

Lycka till alla andra som är på gång!
    GRATTIS!
    Alldeles lagom stor;-D Sov gott inatt!
  • Mamma070912

Grattis fru Elle!!! Ännu en raketförlossning Hoppas allt känns bra!

• Mamma070912

Sitter med sorg. Är jätteledsen för min svåger och frus skull. Väntar sitt första barn i sista stund, 38 och 45 år gamla. De har fått jättedålig diagnos och måste ta bort barnet, är nu ca v 20. (Bf 23/12). Känner sig så maktlös, finns inget man kan säga eller göra. Vi är förmodligen de sista de vill träffa just nu, med magen i vägen... Träffas inte så ofta , bor långt ifrån. Men försöker ändå ses då de är faddrar till vår lilla tjej och valda med omsorg<3

• Mamma070912

Tack för stöd tjejer! Mycket svår sits... Vi har bara skickat ett sms, det var det de gjorde till oss. Allt är sjukt jobbigt...

• Mamma070912

Grattis grizabella!
    Heja på alla förvärkar! Hoppas på bra resultat

• Mamma070912
    DetGodaLivet skrev 2012-08-09 19:53:29 följande:
    Nu har vi fått en Lillemor! Vi åkte in vid fyra och 16.30 är hon född. Har ammat jättefint med bra tag. Nu sover hon.
    Grattis!!! Du fick rätt Hoppas allt är ok med dig också
Svar på tråden Augustibebis 2012