Grattis AR och Trossan!!! Avis
Ingen augustibebis... ville verkligen det. Vet inte varför egentligen, har ju en i Juli och en i augusti så en i september blir väll bra
Var väl bara för att det betydde att jag skulle gå över och det är ju precis vad jag gjort nu.
Efter en lugn dag igen är det nu full rulle på skrutten, önskar han kunde trycka neråt istället för upp i halsen...
Vi har ungarna på permission hos mormor o morfar i natt så det hade ju passat bra med en liten tur till bb 
Sommaren12 skrev 2012-08-31 11:57:50 följande:
Åh jag blev bara så varm i hjärtat. Gick in i tråden jag började hänga i för ett år sedan, en sån där "vi som försöker bli gravida tråd". Ganska snabbt så trillade folk av där för att de fick plus ganska snabbt, jag var en av dom. Men där hänger fortfarande några kvar som det tyvärr tar längre tid för och som fortfarande stöttar varandra. Läste nu att en av tjejerna ÄNTLIGEN är gravid och jag blev bara SÅÅÅ glad! De hade börjat utredas för barnlöshet och sådär. Visst blir man glad?
Hehe, kanske inte så spännande för er men jag var bara tvungen att få skriva det hihi...
Det är så himla orättvist vad många måste gå igenom för att få ett (el fler) barn, och man blir så in i själen glad för varje par som lyckas när man vet hur de har kämpat. Vi har själva gjort ivf med alla våra och varit ganska öppna med det, och därför fått många som öppnat sig tillbaka med att de försöker eller gör det samma och tillslut lyckas de ibland, och då blir man sååå glad

Kul input tyckte jag