Augustibebis 2012
Själv ska jag jobba första dagen imorgon. Lite nervös över hur det skall funka med illamåendet. Vi får se och hoppas att det funkar
Jahopp, här gick jag upp ur sängen och ner för att börja med frukosten. Men klockan var inte 7 som jag trodde
Tror jag ska krypa ner hos mina pojkar igen.
Nu är det bara 3 dagar kvar, ska vara på KK 08.30 på torsdag . Känns ändå som en evighet =/
Nej förlåt jag har noll tolerans, jag slutade tvärt när jag plussat med nr 2 och 3 och efter trean började jag aldrig igen (sitter ju nu rökfri i väntan på 4an
)
Och så, på tal om annat, så har jag insett att lillebror använder endast min tutte på natten som napp.
Han tar tre tag, pluttesmå o sen somnar han en ha nhåller ett sånt djävulskt hårt tag. Så efter 20 minuter så kommer mjölken ändå.
Provar ikväll med TVÅ flaskor välling. En vid 20 och en vid 21.30.
Ringde mvc idag, inskrivning sker den 27 januari. Vecka 9 nåt, känns tidigt. Hon frågad eom jag ville ha hälsosamtalet men vi kom överrens om att det var rätt onödigt
Nu mår jag så pass dåligt så mannen får stå för matlagningen annars blir det ingen mat gjord =(
Vill bara äta typ vindruvor och paprika. Fett salt och socker ger mig kväljningar
Åf förresten, jag fick inskrivning den 27/1 kommer vara i vecka 9 då är det inte rätt tidigt? =S
Jo en fråga, ni som har fler än 3 barn vilken bil har ni?